Pažvelgus į statistinius duomenis matyti, kad Brazilija – viena labiausiai socialinių tinklų apsėsta šalis pasaulyje. „Facebook“ paskyrą turi 65 milijonai šios šalies gyventojų, „Twitter“ – 40 milijonų, „Orkut“ – 29 milijonai. Nieko nuostabaus, kad „Facebook“ ir „Google“ jau įrengė būstines šioje Pietų Amerikos valstybėje, tačiau prie šios porelės dabar nusprendė prisijungti ir „Twitter“.
„Tikimės, kad biuras Brazilijoje leis būti dar arčiau naudotojų, kuriems tokiu būdu parodysime, kaip juos vertiname, – pasakojo „Twitter“ biuro vadovas Brazilijoje Guilherme Ribenboimas. – Brazilija turi ganėtinai brandų internetą ir išsivysčiusią interneto rinkodarą. Mūsų auditorija yra didelė ir aktyvi, pabandysime ją monetizuoti.“
Toks „Twitter“ vadovų sprendimas labiau taktinis. Daugybė naudotojų Brazilijoje palieka ilgą laiką populiariausiu buvusį „Orkut“ tinklalapį ir persikelia į visame pasaulyje populiarius socialinius tinklus. Žinoma, „Facebook“ pasisavino didžiąją dalį iš „Orkut“ bėgančių lankytojų, tačiau atidarydama biurą pačioje šalies šerdyje, San Paule, „Twitter“ vadovybė tikisi likusius „Orkut“ naudotojus pervilioti pas save, kol to nepadarė Markas Zuckerbergas su savo tinklalapiu.
Brazilija socialiniams tinklams itin palanki ir dėl dar vieno aspekto – artėjančių svarbiausių sporto žaidynių pasaulyje. Juk būtent čia 2014 metais vyks pasaulio futbolo čempionatas, o 2016-aisiais – vasaros olimpinės žaidynės. Praeitais metais Londone vykusios olimpiados metu buvo parašyta daugiau nei 150 milijonų pranešimų „Twitter“ tinkle. Tikimasi, kad per artėjančius sporto renginius dauguma brazilų savo įspūdžiais dalysis būtent per „Twitter“ sistemą.
Iš viso Brazilijoje yra maždaug 89 milijonai interneto naudotojų, o tai šiek tiek mažiau nei pusė visos šalies gyventojų. Šis skaičius Brazilijai leidžia būti reitinguojamai penktoje pozicijoje pagal interneto paplitimą.