„Farnell element14“ įsitvirtina Lietuvos rinkoje paskelbdama, kad nuo šiol įmonė savo elektronikos komponentus ir inžinerinius sprendimus tieks tiesioginiai savo klientams.
Organizacija neseniai iš naujo pertvarkė savo veiklą regione tam, kad pirkėjai galėtų tiesiogiai pirkti iš tinklalapių, kur informacija pateikiama vietine kalba, taip užtikrinant geriausias įmanomas paslaugas. Klientai gali tiesiogiai įsigyti 500 000 gaminių, kurių kaina nurodoma vietine valiuta ir jie pristatomi jau kitą dieną.
Naujo pardavimų telefonu ir telefoninės rinkodaros užsienyje centro plėtra Krokuvoje spalio mėn. buvo pirmasis persiorientavimo etapas. Centras teikia aukščiausios kokybės paslaugas 22 Europos kalbomis esamiems ir naujiems „Farnell element14“ klientams visame žemyne.
Centras yra strateginių investicijų dalis, pabrėžianti „Farnell Element 14“ įsipareigojimą teikti aukščiausios kokybės įvairiapuses paslaugas, kurios atitinka klientų poreikius. Centras glaudžiai bendradarbiauja su pardavimo specialistais, klientų aptarnavimo konsultantais, internetinės prekybos ir rinkodaros komandomis iš „Farnell element14“ atstovybių tinklo visoje Europoje.
Be to, pirkėjai gali kreiptis į pasaulinę „element14“ bendruomenę bei gauti techninę pagalbą, objektyvius patarimus ir visapusišką su teisės aktais susijusią paramą iš kvalifikuotų patarėjų komandos.
„Farnell element14“ įmonės komercijos ir pardavimų vadovas Robas Rospędzihowski teigia, kad: „Strateginis persiorientavimas apima visas mūsų plano dalis tam, kad Lietuvoje klientai pirktų tiesiogiai iš mūsų ir išnaudotų aukščiausios kokybės galimų paslaugų privalumus. „Farnell element14“, pateikdama informaciją svetainėse vietine kalba ir užtikrindama atsiskaitymą vietine valiuta, sunkiai dirba, kad išplėtotų verslą kiekvienoje šalyje, kurioje ji veikia. Šios pastangos lemia mūsų veiklos rezultatus Lenkijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje.“