Didžiausia Baltijos šalių internetinės prekybos bendrovė „Cherry Media“ per 2012-uosius partnerių prekių ir paslaugų pardavė už 95 mln. litų – beveik du kartus daugiau nei 2011 metais.
„Cherry Media“ valdo grupinių pirkimų svetaines Beta.lt ir Grupinis.lt Lietuvoje, Cherry.lv ir CityLife.lv Latvijoje ir Cherry.ee Estijoje.
„Vos per dvejus su puse metų iš mažytės įmonės pavirtome į stambią regioninę internetinės prekybos bendrovę. Pernai mūsų pasiūlymais ir paslaugomis pasinaudojo pusė milijono žmonių, bendradarbiavome su penkiais tūkstančiais tiekėjų ir partnerių. Tai pasiekimai, kuriais mūsų devyniuose miestuose plušanti 200 žmonių komanda gali pagrįstai didžiuotis“, – sakė „Cherry“ grupės generalinis direktorius Aldas Kirvaitis.
2012 metais „Cherry“ grupės pardavimų apyvarta išsaugo 84 %. Net penki mėnesiai praėjusiais metais buvo pažymėti naujais pardavimų rekordais, o vartotojai „Cherry” tinklalapiuose iš viso pirko 1,4 mln. kartų.
Daugiau nei pusė „Cherry“ internetinių portalų pardavimo apyvartos pernai sudarė partnerių siūlomų prekių, poilsinių bei pažintinių kelionių pardavimai. Įmonei, kuri 2010-aisiais pradėjo veiklą vartotojams siūlydama paslaugų kuponus, tai buvo esminis posūkis veiklos strategijoje.
„Išgyvenome pokyčių laikotarpį ir tapome tikra internetinės prekybos bendrove, – teigė Aldas Kirvaitis. – Planuojame tolesnę veržlią plėtrą šioje srityje.“
„Cherry“ grupė pradėjo palaipsniui plėtoti prekybą materialiomis prekėmis 2011-aisiais, tačiau ši kryptis iš tiesų suklestėjo 2012-aisiais. Siekdama patenkinti klientų poreikius, įmonė įkūrė sandėlius ir atidarė dešimt prekių atsiėmimo taškų Vilniuje, Rygoje ir Taline, o taip pat Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Didžiąją dalį „Cherry“ grupės portaluose siūlomų prekių vartotojai taip pat gali užsisakyti pristatymui į namus per paštą ar kurjerį.
2012-ųjų liepą „Cherry“ įžengė į madingų aukštos kokybės drabužių, avalynės ir aksesuarų išpardavimų segmentą atidarydama Lietuvos rinkai skirtą internetinę išparduotuvę „Beta.lt Stilius“ (beta.lt/stilius). Gruodžio mėnesį analogišką asortimentą siūlanti „Cherry Fashion“ internetinė išparduotuvė virtualias duris atvėrė Latvijoje. Pirmąjį šių metų ketvirtį „Cherry“ taip pat ketina internetinę prekybą madingais drabužiais avalyne ir aksesuarais pradėti Estijos rinkoje.
2012-ieji metais taip pat smarkiai augo kita nauja veiklos sritis – internetu užsakomos poilsinės ir pažintinės kelionės. Daugiau nei 3 tūkst. žmonių pasinaudojo „Cherry“ portaluose įgytais kuponais užsisakydami poilsines keliones į Turkiją ir kitas šalis iš Baltijos šalių bei užsienio kelionių organizatorių. Vietos turizmo, Baltijos šalių viešbučių pasiūlymai taip pat sulaukė didelio populiarumo – pasinaudodami „Cherry“ partnerių pasiūlymais, dešimtys tūkstančių Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojų praėjusiais metais poilsiavo ir pramogavo kaimyninėse šalyse.
Iš viso 2012-aisiais metais „Cherry“ portaluose vartotojams buvo pateikta daugiau nei 20 tūkstančių įvairiausių prekių ir paslaugų pasiūlymų.
„Norime padėkoti penkiems tūkstančiams tiekėjų ir partnerių, kurie dirbo su mumis 2012-aisiais. Keturi penktadaliai iš jų „Cherry“ internetiniuose portaluose organizavo daugiau nei vieną kampaniją. „Cherry“ veiklos rezultatai rodo, kad tapome patikrintu ir pripažintu pardavimų skatinimo ir reklamos kanalu“, – džiaugėsi Aldas Kirvaitis.
2013-aiaisis „Cherry“ planuoja tolesnį augimą prekių ir kelionių segmentuose, tačiau neatmeta ir plėtros naujose srityse galimybės. Įmonė šiais metais planuoja augti 30–40 %.
„Šiemet sieksime toliau stiprinti „Cherry“ kaip populiariausio Baltijos šalių internetinės prekybos tinklo, poziciją. Mūsų misija – siūlyti Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojams platesnį prekių ir paslaugų pasirinkimą geresnėmis kainomis“, – sakė Aldas Kirvaitis.