Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ užima daugiau nei pusę Lietuvos mobiliojo interneto rinkos. Tai patvirtina naujausi šalies telekomunikacijų sektoriaus raidos duomenys, kuriuos paskelbė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
„Omnitel“ 2005 m. pabaigoje užėmė 56,4 proc. visos mobiliojo interneto rinkos. Per metus „Omnitel“ mobiliojo interneto vartotojų skaičius išaugo net 3 kartus – iki 451 tūkst. 2005 m. pabaigoje. 2005 m. gruodžio 31 d. mobiliuoju internetu Lietuvoje iš viso naudojosi 822 tūkst. vartotojų.
„Omnitel“ mobiliojo interneto plėtra lenkia bendrąjį rinkos augimą - mobiliojo interneto vartotojų skaičius Lietuvoje per metus išaugo 2,4 karto, – sakė „Omnitel“ rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas. – Rezultatai patvirtina, kad vartotojai įvertino „Omnitel“ paslaugų kokybę ir kainodaros privalumus.“
Tarp svarbiausių „Omnitel“ mobiliojo interneto sėkmės priežasčių G.Makauskas paminėjo praėjusiais metais įgyvendintą sparčiausio neriboto mobiliojo interneto iniciatyvą, suteikusią galimybę šalies gyventojams ir įmonėms įsigyti nešiojamuosius kompiuterius su „Omni Connect“ mobiliuoju internetu už pradinę 1 Lt investiciją. Kiti sėkmės veiksniai – „vieno mygtuko“ principu veikianti „Omni Connect“ programinė įranga, vartotojams patrauklūs „Omnitel“ mobiliojo interneto planai, didžiausia EDGE tinklo aprėptis Lietuvoje bei įspūdingas galimybes siūlantis naujos kartos mobiliojo interneto portalas „Omni SurfPort“.
Vasario 23 d. „Omnitel“ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti trečiosios kartos (3G) ryšio paslaugas, kuriomis jau gali naudotis maždaug 25 proc. šalies gyventojų. „Omnitel“ 3G ryšys veikia 8 Lietuvos miestuose. Antrąjį metų ketvirtį bendrovė planuoja pateikti rinkai 3G „Omni Connect“ korteles nešiojamiesiems kompiuteriams.
Pasak G.Makausko, sėkmingas 3G ryšio startas ir tolimesnis jo plėtojimas mobiliojo interneto kryptimi žada esminių pokyčių rinkoje. „Omnitel“ prognozuoja, kad po 3 metų mobiliojo interneto skverbtis Lietuvoje pasieks 90 proc., o bendrovė turės apie 70 proc. mobiliojo interneto pajamų rinkos.