Elektros skirstymo bendrovės AB LESTO teikiamą tiesioginio debeto paslaugą įvertino šimtatūkstantasis vartotojas. Jis džiaugiasi sutaupantis laiko, kadangi nebereikia nuolat tikrinti apskaitos prietaisų rodmenų, pildyti knygelės, atlikti mokėjimų už suvartotą elektros energiją.
LESTO klientų, 2011–2012 m. pasirinkusių atsiskaityti tiesioginio debeto būdu, skaičius padidėjo daugiau kaip 16 kartų, perkopė 100 tūkstančių ir nuolat auga toliau. Darius Kamuntavičius tapo šią simbolinę ribą pažymėjusiu tiesioginio debeto klientu.
„Tiesioginį debetą užsisakiau todėl, kad tai patogu ir taupo laiką. Kiekvieną mėnesį tenka apmokėti bent dešimt sąskaitų įvairiausių paslaugų tiekėjams, todėl labai vertinu bankų sudarytą galimybę atsiskaityti tiesioginio debeto būdu ir nebesirūpinti pavedimais. Su apmokėjimu už elektrą buvo kebliau, nes kiekvieną mėnesį elektros suvartojimas buvo skirtingas ir atrodė, jog neišvengiamai reikia tikrinti skaitiklių parodymus ir atlikti mokėjimus. Todėl kai sužinojau, jog LESTO sutinka kas mėnesį nusirašyti vidutinę sumą už suvartotą elektros energiją, nedelsdamas sudariau tiesioginio debeto sutartį. Dabar belieka tik gailėtis, kad tapau šimtatūkstantuoju, o ne pirmuoju klientu“, – teigia D. Kamuntavičius.
Pasak jo, anksčiau atsiskaitymui už elektros energiją reikėdavo sugaišti apie pusvalandį – tekdavo nueiti prie apskaitos spintos, kuri stovi kiek atokiau nuo namo, pasižymėti skaitiklių parodymus, įsijungti kompiuterį, suformuoti pavedimą. Per metus tai užima apie 6 valandas, o jei dar reikėtų pildyti atsiskaitymo knygelę ir eiti į banką apmokėti, šis laikas išaugtų bent trigubai. „Labai branginu laiką, kurį galiu praleisti su šeima, – verčiau su žmona ramiai išgersime arbatos ar su dukra paskaitysime knygelę. Tiesioginis debetas padeda prasmingiau leisti laiką. Na, o LESTO darbuotojams galėčiau pasakyti tik pačius geriausius žodžius – ir 1802 telefonu maloniai atsakė į visus klausimus, ir puikiai aptarnavo klientų aptarnavimo poskyryje“, – teigia D. Kamuntavičius.
Tiesioginis debetas – Lietuvoje vis labiau populiarėjantis modernus ir patogus būdas atsiskaityti už suvartotą elektros energiją, kai už kiekvieną mėnesį mokama vienoda suma, sąskaitos visada apmokamos laiku. Tai pigesnis atsiskaitymo būdas, lyginant su kitais, kadangi šiuo metu didieji šalies bankai netaiko jokio mokesčio įmokoms, pati paslauga papildomai nieko nekainuoja.
„LESTO, atsižvelgdama į klientų poreikius, siūlo modernias, šiuolaikiškas paslaugas, teikia efektyvaus vartojimo sprendimus, padedančius taupyti jų laiką ir pinigus. Tiesioginis debetas – vienas iš tokių pasiūlymų. Toks atsiskaitymo būdas ypač priimtinas tiems, kurie nori sutaupyti laiko, skiriamo skaitiklio rodmenų nurašymui, atsiskaitymo knygelės pildymui, mokesčių apskaičiavimui ir atsiskaitymui. Visus metus, nepaisant sezoniškumo ir elektros suvartojimo kiekio pokyčių, mokama vienoda suma leidžia paprasčiau planuoti šeimos išlaidas“, – teigia Deimantė Bareikienė, AB LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.
Anot jos, viena tiesioginio debeto įmoka galima atsiskaityti už keliuose objektuose suvartotą elektros energiją, klientai gauna vieną bendrą sąskaitą, kurioje pateikiama visa informacija.
Atsiskaitantys tiesioginiu debetu informaciją apie būsimą mokėjimą elektroniniu paštu gauna kiekvieno mėnesio pradžioje. Mėnesio įmokų už elektros energiją dydis klientui apskaičiuojamas pagal ankstesnį kliento elektros suvartojimo vidurkį (kilovatvalandėmis, kWh), kuris tikslinamas pagal periodinius skaitiklių patikrinimo duomenis. Klientai patys gali nustatyti patogiausią mokėjimo dieną, kada sąskaita už suvartotą elektros energiją bus apmokama automatiškai.
„Klientai vertina galimybę savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt kontroliuoti įmokų už elektros energiją dydį, peržiūrėti ankstesnius mokėjimus, esant poreikiui, deklaruoti elektros apskaitos prietaisų rodmenis ir patikslinti vidutinio suvartojimo vidurkį. Visus vartotojus, kuriems aktualu sutaupyti pinigų ir laiko, kviečiame pasirašyti tiesioginio debeto sutartis internetinėje bankininkystėje, paskambinus klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba užėjus į bet kurį savo banko skyrių ar LESTO klientų aptarnavimo centrą“, – pažymi D. Bareikienė.