Nors „Apple“ žemėlapių problema yra žinoma keletą mėnesių, atgarsis sklinda iki dabar. Kai keletas keliautojų pasiklydo Australijoje dėl „Apple“ žemėlapių, o vietos policijai pareiškė, jog naudotis šiais žemėlapiais yra pavojinga, į tai sureagavo ir konkurentas „Samsung“.
Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung“ būtent Australijoje pradėjo naują reklaminę kampaniją, kurios esmė – pasišaipyti iš „Apple“ sukurtų žemėlapių. Prie žodžių „Oops, geriau būčiau turėjęs „Galaxy S III“. Gaukite navigaciją, kuria galite pasitikėti.“ nupieštas „Samsung Galaxy S III“ išmanusis telefonas su įjungta navigacijos programa, kuri paremta „Google Maps“ žemėlapiais.
Galime priminti, jog tai nėra pirmas kartais, kai „Samsung“ su savo reklamomis taikosi į konkurentą „Apple“. Kiek anksčiau internete nuskambėjo reklama, kurioje Pietų Korėjos gigantas akivaizdžiai šaipėsi iš eilių, kurios susidaro prieš išleidžiant bet kokį naują „Apple“ įrenginį, tuo atveju „iPhone 5“.