Lietuviška kompanija „Zubizu projects“ pristatė anglišką interaktyvų žurnalą apie interjero dizainą ir gyvenimo būdą - „Llamas‘ Valley“. Žurnalas skirtas „iPad“ vartotojams. Tai pirmieji lietuviai, sukūrę tokio tipo tarptautinei rinkai skirtą žurnalą.
Pasak vienos iš žurnalo įkūrėjų, vyriausiosios redaktorės Algės Ramanauskienės, didžiausia tikslinė rinka yra Jungtinės Valstijos. Joje įsitvirtinti žurnalo kūrėjai ketina pakeliui atrasdami savo auditoriją Skandinavijoje, Didžiojoje Britanijoje ir kitose Europos šalyse.
Interaktyvūs žurnalai – tai nauja žurnalų karta, startavusi prieš porą metų. Žurnalai, kuriuos kuriant pasitelkiamos įvairios skirtingos medijos, skatina skaitytoją tiesiogiai įsitraukti į skaitymo procesą, tapti ne pasyviu, bet aktyviu skaitytoju. Vieni populiariausių leidinių pasaulyje, tokie kaip „Wired“, „Frame“, „National Geographic“ ir kt. neseniai pristatė interaktyvias savo leidinių versijas, skirtas „iPad“ varotojams.
„Mes neatsiliekame nuo šiuolaikinių tendencijų ir siekiame išnaudoti visas galimybes, kad skaitytojas gautų šimtaprocentinį malonumą skaitydamas mūsų žurnalą. Kol kas interaktyvių žurnalų pasaulyje, palyginti, nėra daug, todėl matome nišą žurnalui „Llamas’ Valley“, – teigia A. Ramanauskienė.
Pirmąjį angliško interaktyvaus žurnalo „Llamas‘ Valley“ numerį galima nemokamai parsisiųsti iš el. parduotuvės „App Store“. Ateityje žurnalo kūrėjai savo kuriamą turinį ketina apmokestinti.
„Llamas’ Valley“ kūrėjai Lietuvoje leidžia nemokamą elektroninį žurnalą lietuvių kalba – „Lamų slėnis“ – apie interjero dizainą, meną, madą, maistą. Neseniai pristatyta ir „Lamų slėnio“ versija, skirta nemokamai skaityti planšetiniuose kompiuteriuose „iPad“. Šiuo metu „Lamų slėnis“ užima 1–2 vietas pagal parsisiuntimų skaičių Lietuvoje.
Žurnalas „Lamų slėnis“ pradėtas leisti 2011 m. pavasarį. Internetinė žurnalo versija Lietuvoje turi 60 000 skaitytojų auditoriją.