Remiantis Taivano elektronikos komponentų gamintojų duomenimis, kuriuos paviešino resursas „Digitimes“, IV ketvirtyje kompanijos „Apple“ 9“ ekranų, skirtų planšetiniams kompiuteriams „iPad“, užsakymai sumažėjo maždaug 20 %. Savo ruožtu, „iPad mini“ skirtų ekranų užsakymai ir toliau auga, kadangi šių įrenginių paklausa visame pasaulyje nuolat didėja.
Ekspertai taip pat pažymėjo, kad spalio mėnesį maždaug 75 % visų „iPad“ pardavimų teko modeliams „iPad mini“, tuo tarpu likę 25 % – tai trečios ir ketvirtos kartos „didieji“ „iPad“. Tikimasi, kad 2013 m. „iPad mini“ dar smarkiau stums iš rinkos 9,7“ ekraną turinčius modelius.
Su tuo sutinka ir kompanijos „Digitimes Research“ analitikai. Šie teigia, kad kitais metais 7“ ekranus turinčių planšetinių kompiuterių pardavimai sieks 75,6 mln. vienetų, o tai bus 174 % daugiau, nei prognozuojama šiais metais, o štai 9“ ekranus turinčių planšetinių kompiuterių paklausa sumažės nuo 60,3 mln. iki 41,2 mln. vienetų. Tokiu būdu, galima kalbėti apie visiškai aiškų kanibalizacijos procesą „Apple“ planšetinių kompiuterių asortimente bei visiškai realų kompanijos iš Kupertino pelno mažėjimą, kadangi „iPad mini“ pasižymi bene mažiausia pelno marža iš visų „Apple“ produktų.