Niekas nesiginčija su faktu, jog „Apple iTunes App Store“ parduotuvė yra kol kas geriausia vieta pasaulyje siūlyti savo programas mobiliesiems įrenginiams, tačiau pastaruoju metu interneto giganto „Google“ parduotuvė „Play“ vejasi savo konkurentą visais įmanomais aspektais.
Dėl turtingų Azijos rinkų, tokių, kaip Japonijos ir Pietų Korėjos, kuriose ypatingai populiarūs „Google Android“ operacine sistema valdomi įrenginiai, interneto giganto programų parduotuvė „Play“ tarp šių metų sausio ir spalio mėnesių sugebėjo savo pajamas padidinti net 311 %.
Nors atsilikimas nuo „Apple iTunes App Store” vis dar išlieka milžiniškas, tačiau pastarosios parduotuvės pajamų augimas tuo pačiu laikotarpiu tebuvo 12,9 procento. Taip yra dėl to, jog šiuo metu „Google Android“ įrenginių parduodama žymiai daugiau, nei turinčių „Apple iOS“.
„Apple“ programų parduotuvė gali pasigirti ir didesniais parsisiuntimais, tačiau ir čia „Google Play“, ypatingai dėl milžiniškos Kinijos rinkos, vejasi savo varžovą. Per pastaruosius penkis mėnesius „Apple iTunes App Store“ nemokamų programų atsisiuntimai didėjo vos 3,3 procento, o „Google Play“ – net 48 procentais.
Jau kitais metais, kaip teigia rinkos tyrimų bendrovės, pagal nemokamų ir bendrų programų atsisiuntimus, „Google“ parduotuvė aplenks „Apple“ analogą. Visgi sugeneruoti tokias pajamas, kokias sugeneruoja „Apple iTunes App Store“, „Google Play“ parduotuvei prireiks dar gana daug laiko, nes daugelis programų joje nemokamos, bet su reklamomis.