Viena opiausių CRM programas naudojančių įmonių problemų – duomenų bazėje saugomi nepilni ir neaktualūs klientų kontaktiniai duomenys. Jų tvarkymas užima daug laiko, tačiau tvarkingi duomenys žymiai pagerina darbą su klientais. Aktualūs telefono/fakso numeriai ir el. pašto adresas supaprastina kontaktavimą, o adresas, veiklos sritys, darbuotojų skaičius leidžia tiksliai segmentuoti ir taip sumažinti marketingo sąnaudas vykdant kampanijas su tikslinėmis auditorijomis.
Paprastai, žinant tik įmonės pavadinimą (dažniausiai tai, kas pateikiama vizitinėje kortelėje), kontaktinė informacija surenkama iš įvairių šaltinių ir rankiniu būdu įvedama į sistemą. Iš čia kyla visokiausios problemos: klaidos perrašant skaičius, gaištamas brangus vadybininkų darbo laikas, painiava, kai skirtinguose kataloguose pateikiama skirtinga ar nepilna informacija apie tą pačią įmonę ir aibė kitų „galvos skausmų“, keliančių nepasitenkinimą visa informacine sistema.
Šiuolaikinių technologijų dėka galima supaprastinti duomenų įvedimą, atnaujinimą ir išvengti klaidų. Dauguma įmonių savo informaciją skelbia internetiniuose įmonių kataloguose, dėl to atsirado galimybė iš ten ją tiesiogiai, automatizuotai perkelti į CRM programą.
Verslo valdymo sprendimo diegėjas „BPM Solutions“ sukūrė jungtį su internetiniu įmonių katalogu Rekvizitai.lt. CRM‘e įvedus įmonės pavadinimo fragmentą ar kodą iš Rekvizitai.lt automatiškai atkeliami ir išsaugomi struktūruoti duomenys apie įmonę, kurie vėliau gali būti naudojami kasdieniam darbui, analizei ir segmentavimui.