Daugybei verslininkų kokybiškas interneto tinklalapis vis dar nėra pirmo būtinumo dalykas, tačiau iš visame pasaulyje atliekamų tyrimų matyti, kad net viena papildoma sekundė tinklalapio atvėrimo laiko gali nulemti verslo sėkmę.
Kompanijos „SmartBear“ duomenimis, žmonės linkę laukti vos tris sekundes kol atsivers tinklalapis. Jei po 3 sekundžių tinklalapyje jie vis dar nemato turinio, 57 proc. žmonių uždaro naršyklės skirtuką. Galima daryti išvadą, kad jei „Amazon“ tinklalapis imtų krautis viena sekunde ilgiau, jis prarastų apie 1 proc. pardavimo, o tai yra maždaug 1,6 milijardo dolerių per metus.
Įdomu, kad ištyrus 2000 populiariausių mažmenininkų tinklalapių, vidutinis jų atvėrimo laikas buvo 10 sekundžių. Tai reiškia, kad investavę į serverių kokybę ir iš tinklalapių pašalinę nereikalingus objektus, verslininkai savo kišenes galėtų pripilti papildomais milijardais dolerių. Tikėtina, kad 10 sekundžių tinklalapio atvėrimo laiko pavertus į 3, pardavimas išaugtų 15 proc.
Štai kiek „SmartBear“ duomenimis kainuoja viena papildoma sekundė atvėrimo laiko: 11 proc. mažiau puslapių peržiūrų, 16 proc. sumažėjęs lankytojo pasitenkinimas, 7 proc. sumažėjęs konversijos rodiklis. Patys matote, kiek daug gali reikšti toks atrodytų nereikšmingas laiko tarpas. Taigi, derėtų susimąstyti, ar verslui reikia investuoti į naujas technologijas, tokias kaip HTML5, ar priešingai – tinklalapį kuo labiau supaprastinti.