Gruodžio pradžioje Lietuvoje atidaromos 2 naujos „Technorama“ parduotuvės Kaune ir Vilniuje.
Naujausias Lietuvoje prekybos tinklas „Technorama“, valdomas UAB „Topo technika“, susitarė su prekybos tinklais „Prisma“ Kaune ir „Europa“ Vilniuje atidaryti naujas buities technikos ir elektronikos prekių parduotuves. Verslininkai planuoja į naujas parduotuves investuoti per 4 mln. Lt.
UAB „Topo technika“ valdomos parduotuvės nuo 2001 m. iki 2012 rugsėjo mėn. vadinosi „Topo centras“.
Pirmoji „Technorama“ Kaune, Jonavos gatvėje, atsidarys jau gruodžio pradžioje naujai pastatytame prekybos centre „Prisma“. Sostinėje, PC „Europa“, „Technorama“ parduotuvės atidarymas numatomas gruodžio viduryje. „Pakeitę prekės ženklą ir pradėję dirbti kaip savarankiškas prekybos tinklas, mes tęsiame savo pažadus ir kokybiškai naujos koncepcijos parduotuves atidarome Vilniaus ir Kauno gyventojams, – sako „Technorama“ vadovas Mindaugas Skalandžiūnas. – Mes mylime techniką ir tai ne šūkis, o mūsų gyvenimo būdas.“ Anot vadovo, „Technoramos“ tikslas – ne aklai „stumti“ elektros ir elektronikos prietaisus, o supažindinti gyventojus su naujausia buities elektronika, parodyti kaip šiuolaikiniai prietaisai palengvina buitį, kokias galimybes jie atveria. Rugsėjo pabaigoje naują prekės ženklą pristatęs verslininkas Mindaugas Skalandžiūnas sako, kad ugdant ir šviečiant visuomenę norima „užsiauginti“ savą pirkėją. „Siekiame ne tik tenkinti pirkėjų poreikius, bet ir ugdyti jų sampratą! Vilniuje ir Kaune matome dideles galimybes. Esame labai aktyvūs ir inovatyvūs, o tai ypač vertina didžiųjų miestų gyventojai“, – įsitikinęs vienas iš „Technoramos“ savininkų M. Skalandžiūnas, vykdantis mažmeninės prekybos buities technikos rinkoje plėtrą. Iki šiol veikė 6 parduotuvės „Technorama” Klaipėdoje, Šilutėje, Plungėje ir Gargžduose, taip pat internetinė parduotuvė www.technorama.lt
Prekybos tinklo buities technika ir elektronika „Technorama“ parduotuvių plotai sieks 750 kv. m. Kaune ir 1800 kv. m. Vilniuje. Šiose parduotuvėse numatoma įdarbinti apie 50 darbuotojų.
Pasak prekybos tinklo vadovo M. Skalandžiūno, „Technorama“ sieks didžiųjų miestų gyventojus patraukti dar Lietuvoje nematytomis rinkodaros akcijomis, unikaliomis paslaugomis, lankstesne kainų politika, interaktyviais prekybos būdais ir įdomesniu prekių asortimentu, kuris formuojamas atsižvelgiant į vartotojų poreikius. „Mes itin glaudžiai dirbame su technikos gamintojais, todėl pirkėjams bene pirmieji galime pasiūlyti visas naujoves ypač konkurencingomis kainomis, – tvirtina „Technorama“ vadovas M. Skalandžiūnas. – Galime profesionaliai papasakoti apie kiekvieno elektros prietaiso privalumus, juos palyginti su kitais ir patarti, kuris prietaisas labiau tinkamas konkrečiam atvejui, todėl mūsų pirkėjui nebereikia blaškytis prekių gausoje.“ „Technorama“ personalas, nuolat mokydamasis atlieka testines užduotis, visas technikos naujoves išbando vienas pirmųjų, todėl gali išsamiai paaiškinti sudėtingas įrenginių funkcijas, kam jos skirtos ir kaip pritaikomos.
Rugsėjo pabaigoje, kartu su naujo prekės ženklo pristatymu, „Technorama“ parduotuvėje Klaipėdoje buvo atidaryta didžiausia Baltijos šalyse interaktyvi „Samsung“ ekspozicija. Sulaukus didelio vartotojų susidomėjimo kaip naudotis balsu ir judesiu valdomais televizoriais, žaidimų konsolėmis, skaitmeniniais fotoaparatais ir kitais šiuolaikiškais įrenginiais, „Technorama“ ketina pakviesti visus savo pirkėjus į „Technoramos mokyklą“. Joje bus ne tik pristatomos technologijų naujovės, bet ir mokoma naudotis naujausiais gaminiais.