Interneto giganto „Google“ pajamos iš reklamos internete, kaip praneša rinkos tyrimų bendrovė „Statista“, per pirmus šešis šių metų mėnesius buvo didesnės nei visų Jungtinėse Amerikos Valstijose spausdintų leidinių, kas atsitiko pirmą kartą per „Google“ interneto reklamos istoriją.
Per pirmus šešis šių metų mėnesius „Google“ pajamos iš interneto reklamos buvo netgi 20,8 milijardų JAV dolerių, kai spausdintų leidinių JAV rinkoje bendros pajamos iš reklamos siekė 19,2 milijardus JAV dolerių. Tuo tarpu praėjusiais metais spausdinti leidiniai pagal pajamas iš reklamos „Google“ aplenkė akivaizdžiai.
Žinoma, yra tam tikrų aspektų, kurie šiek tiek apkartina „Google“ laimėjimą prieš JAV spausdintus leidinius. Visų pirma, „Statista“ nurodo tik JAV rinkoje spausdintų leidinių pajamas iš reklamos, visų antra, neįskaičiuotos gautos pajamos iš leidinių interneto svetainių, ir visų trečia, „Google“ pajamos iš reklamos buvo skaičiuotos globaliu mastu.