Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB LESTO klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį LESTO patikėjo apie 70 proc. klientų.
Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, LESTO teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.
Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti LESTO internetinėje svetainėje www.lesto.lt.
„Klientai įvertina individualaus informavimo naudą – dauguma klientų pasitiki LESTO ir, patikėję savo kontaktinį mobiliojo telefono numerį, SMS žinutėmis gauna informaciją apie paslaugas, tarifų pasikeitimus, planuojamus elektros energijos tiekimo nutraukimus ar kitus aktualius pranešimus. Elektroninio pašto naudojimas tarp klientų taip pat auga ir čia daugiau perspektyvų matome ateityje, kuomet vis daugiau vartotojų renkasi modernius atsiskaitymo būdus ir elektronines sąskaitas“, – teigia Deimantė Bareikienė, AB LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė.
Nuotolinio aptarnavimo kanalų plėtra leis klientams SMS žinute teikti dar daugiau aktualios informacijos apie mokėjimus, avarinius gedimus. Jau dabar LESTO nauji vartotojai informuojami, kada būna parengtos techninės sąlygos, sutartys ar kiti dokumentai, o esami vartotojai, anot D. Bareikienės, gali tikėtis, kad informacija juos pasieks proaktyviai, dėl to nereikės informacijos ieškotis patiems.
2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB LESTO, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje LESTO savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.
Dauguma verslo klientų LESTO jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. LESTO verslo klientų, 95 % verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.
„Aktuali informacija pateikta klientui SMS žinutėmis ir elektroniniais laiškais sutaupo klientų laiką – jiems nebereikia gaišti laiko ir rūpintis dėl svarbios informacijos, tiksli informacija klientui pateikiama asmeniškai, atsižvelgiant į jam svarbią situaciją. Bendrovė vertina elektros vartotojų interesus ir poreikius bei toliau kuria modernias, šiuolaikiškas paslaugas, diegia efektyvius sprendimus“, – teigia D. Bareikienė.