Kompanijos „Strategy Analytics“ analitikų atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad išmaniųjų telefonų „Apple iPhone“ vartotojai yra vis mažiau lojalūs savo pasirinktam prekės ženklui.
Kitais žodžiais tariant, „iPhone“ savininkų skaičius, kurie yra įsitikinę, jog jų kitu išmaniuoju telefonu bus „Apple“ išmanusis telefonas, sumažėjo. Įdomu tai, jog tokie duomenys gauti pirmą kartą nuo 2007 m., kai rinkoje debiutavo pirmos kartos „Apple iPhone“.
Apklausos duomenimis, Vakarų Europoje „tik“ 75 % „iPhone“ vartotojų mano, jog kitas mobilus įrenginys bus būtent sukurtas „Apple“. Praėjusiais metais taip manančių buvo 88 %. JAV rinkoje išsaugoti „iPhone“ yra linkę 88 % dabartinių „Apple“ išmaniojo telefono savininkų, nors praėjusiais metais šis rodiklis sudarė 93 %.
Reikia patikslinti, jog net ir dabartiniai rodikliai yra labai ir labai aukšti, todėl kompanijai „Apple“ vis dar gali pavydėti nemažai jos konkurentų, tačiau nuo fakto, kad pozicijos silpsta, vis tik niekur nedingsi. Kompanijai iš Kupertino vartotojų skaičiaus, jau „paragavusių“ jos produkcijos, tačiau mąstančių apie kitokį pasirinkimą, augimas turėtų tapti signalu, jog „Apple“ reikia tikrai revoliucinį, o ne evoliucinį „iPhone“, kaip tai atsitiko su penktos kartos išmaniuoju telefonu.
Dar vienu amerikiečių kompanijai svarbiu signalu turėtų tapti ir tai, jog šių metų III ketvirtyje daugiausia buvo parduota „Samsung Galaxy S III“ modelių, kurie aplenkė „iPhone 4S“ populiariausių išmaniųjų telefonų reitinge.