Trečiąjį šių metų ketvirtį „Apple“ planšetinių kompiuterių rinkos dalis sumažėjo iki 50,4 proc. Tuo pačiu periodu pernai jai priklausė 59,7 proc. šios rinkos, skelbia „IDC“.
Amerikiečių IT milžinės rinkos dalis sumenko, nors ji pardavė daugiau planšetinių kompiuterių „iPad“ nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (praėjusį ketvirtį – 14 mln., pernai – 11,1 mln.).
Smarkiai planšetinių kompiuterių rinkoje augo „Samsung“ – ji praėjusį ketvirtį pardavė 5,1 mln. įrenginių ir dabar užima 18,4 proc. rinkos (pernai trečiąjį ketvirtį – 6,5 proc.).
„Amazon“ liko trečioje vietoje su 9 proc., nuo jos nedaug atsilieka „Asus“ (8,6 proc.), o „Lenovo“ užima 1,4 proc. planšetinių kompiuterių rinkos.