88 proc. verslo klientų, pradėjusių naudotis „Tele2“ paslaugomis, sumažino savo mobiliojo ryšio išlaidas. Tai atskleidė į „Tele2“ perėjusių bendrovių apklausa, kurią atliko rinkos tyrimų ir analizės įmonė „RAIT“.
Šių bendrovių ryšio sąskaitos vidutiniškai sumažėjo 41,5 proc.
Apklausus verslininkus paaiškėjo, kad ryšio kokybės ir klientų aptarnavimo lygis rinkoje nesiskiria. Absoliuti dauguma naujų „Tele2“ verslo klientų – 92 proc. – nurodė, kad perėjus į „Tele2“ aptarnavimas, lyginant su ankstesnio operatoriaus paslaugomis, nepasikeitė arba liko toks pats. Be to, daugiau nei du trečdaliai klientų nurodė, kad perėjus į „Tele2“ ryšio kokybė nepasikeitė arba pagerėjo.
„Apklausa patvirtina, kad „Tele2“ pasirinkę verslo klientai sutaupo. Pagal klientų atsiliepimus, visų operatorių paslaugų kokybė yra iš esmės vienoda, todėl pasirinkę mažą kainą, jie lieka patenkinti“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Šių metų trečiąjį ketvirtį „Tele2“ verslo klientų sparčiai augo. Jis buvo 19,6 proc. didesnis nei praėjusiais metais ir pasiekė 114,8 tūkst.
Investicinio banko „GILD Bankers“ 2012 m. sudarytame vertingiausių Lietuvos bendrovių sąraše „Tele2“ pripažinta vertingiausia šalies mobiliojo ryšio bendrove. „Tele2“ pernai buvo didžiausia mokesčių mokėtoja ITT sektoriuje. Bendrovės „RAIT“ rugsėjo mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.