Ilgą laiką dėl prastos strategijos kaip monetizuoti mobiliuosius naudotojus kritikuotas „Facebook“ socialinis tinklas investuotojams ir analitikams įrodė, kad pagaliau rado būdą, kaip gauti pinigų iš didžiulio turimo mobiliųjų naudotojų būrio.
Pažvelgusi į trečiojo ketvirčio finansinę ataskaita analitikė Ezra Gottheil teigė: „Facebook“ įrodė, kad žino, kaip užsidirbti pinigų iš mobiliųjų naudotojų. Kadangi pavyko sulaukti šiek tiek pelno, matyti, jog galima gauti ir daugiau. Kai jie pagaliau išsiaiškino, kaip tai padaryti – kilimas neišvengiamas“.
Pažvelgus į neseniai išplatintą trečiojo ketvirčio ataskaitą matyti, kad iš mobiliosios reklamos „Facebook“ pavyko užsidirbti 150 mln. JAV dolerių pajamų (maždaug 400 mln. litų). Tai yra beveik 14 proc. visų „Facebook“ pajamų (1,26 mln. dolerių (3,36 mln. litų). Panašu, kad tai ypač patiko investuotojams. Dar prieš uždarant akcijų biržą antradienį vakare, vienos „Facebook“ akcijos vertė siekė 19,50 JAV dolerių (maždaug 52 litus). Kitą rytą vertė jau buvo pakilusi iki 22,74 dolerių (apie 61 lito) už vienetą.
Paskutinįjį ketvirtį kas mėnesį „Facebook“ tinklalapis sulaukdavo po 604 milijonus aktyvių naudotojų, o tai yra 61 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Manoma, kad prie to smarkiai prisidėjo šiais metais įsigytas „Instagram“ projektas.
Interneto kompanijos, tokios kaip „Google“ ir „Facebook“, ilgus metus ieško būdų, kaip monetizuoti mobiliuosius naudotojus. Kone vienintelis efektyvus būdas – reklama, tačiau užpildant ir taip nedidelį mobiliojo telefono ekraną reklaminiais skydeliais, galima atbaidyti ne vieną naudotoją, todėl dauguma kompanijų nesiryždavo šiam žingsniui. Vieno iš analitikų nuomone, panašu, kad „Facebook“ pagaliau rado būdą, kaip priversti naudotojus toleruoti reklamą, o ne jos vengti.