Iki oficialaus naujausios „Microsoft“ operacinės sistemos premjeros liko kiek mažiau nei dvi savaitės, ir programinės įrangos gigantas pradės plataus masto reklaminę kampaniją. Kol kas nėra aišku, ką tiksliai planuoja korporacija „Windows 8“ debiuto išvakarėse, tačiau žinoma, kad reklaminės kampanijos biudžetas sudarys 1,5–1,8 mlrd. JAV dolerių.
Reikia pažymėti, jog dabartinės „Windows 7“ reklamai kompanija išleido trigubai mažiau. Kartu galime priminti, jog savo laiku „Windows 95“ marketinginė kampanija „Microsoft“ atsiėjo apie 200 mln. JAV dolerių. Analitiko Robo Enderle teigimu, kur kas labiau tinka priešrinkiminei kampanijai, nei programinės įrangos reklamai. Tuo pačiu metu jis pažymėjo, kad „Microsoft“ labai rizikuoja, į rinką išleisdama „Windows 8“, nes operacinė sistema gali su negatyvia vartotojų reakcija (daugelis jau dabar ne itin teigiamai žiūri į naują „Windows 8“ grafinę vartotojo sąsają).
Kiti gi analitikai įsitikinę, kad programinės įrangos gigantas viską daro teisingai. Jų manymu, grafinė sąsaja „Metro“ ir ARM architektūros įrenginiams skirta operacinė sistema „Windows RT“ – tai ateitis, o padaryti iš „Windows 8“ universalią operacinę sistemą, tinkančią asmeniniams ir planšetiniams kompiuteriams – tai protingas sprendimas. priminsime, kad atnaujinta programinė platforma kardinaliai skiriasi nuo savo pirmtakų, todėl klausimas, ar ji bus pripažinta vartotojų, vis dėlto lieka atviras.