Socialinis tinklas „Facebook“ pradėjo testuoti naują mygtuką „Want“, kurio dėka vartotojai galės paskelbti savo puslapyje apie norą įsigyti kokią nors prekę, praneša dienraštis dailymail.co.uk. Mygtukas bus patalpintas prieš kiekvieną iš prekių katalogų tų kompanijų, kurios turi savo puslapius tinkle „Facebook“. Informacija apie produktą, kurio nori vartotojas, taip pat bus matoma ir jo draugams tame pačiame socialiniame tinkle.
Be to, šią savaitę prasidėjo ir mygtuko „Collect“, taip pat funkcijos „Collections“ testavimas. Jų dėka vartotojas naujienų sienoje galės pamatyti naujus garsių prekinių ženklų produktus (vartotojas turi prenumeruoti tų kompanijų naujienas). Paspaudus mygtuką „Collect“, vartotojas pateks į kompanijos puslapį, kuriame bus galima įforminti produkto užsakymą. Minėtos funkcijos testavime kol kas dalyvauja tik 7 prekių ženklai: „Victoria’s Secret“, „Neiman Marcus“, „Pottery Barn“, „Smith Optics“, „Michael Kors“, „Wayfair“ ir „Fab.com“.
„Facebook“ pareiškė, jog negaus pelno iš to, jog vartotojai pirks prekes naujos funkcijos dėka. Vietoj to kompanija ketina imti tik mokestį už prekės ženklo reklamą. Vis tik, analitikų teigimu, funkcija „Collections“ galėtų tapti nauju „Facebook“ pajamų šaltiniu, ir tai galėtų teigiamai paveikti kompanijos akcijų kursą, kuris nenumaldomai ritasi žemyn. Šiuo metu mygtukai „Want“, „Collect“ ir funkcija „Collections“ prieinamos tik vartotojams, gyvenantiems Jungtinėse Valstijose.