Interaktyvių pramogų pramonės progresas gana glaudžiai susijęs su žaidimų konsolėmis, tačiau dabartinė jų karta yra beviltiškai pasenusi. Naujos kartos konsolės dar tik ruošiasi pasirodyti horizonte, tačiau kompanija „nVidia“ jau dabar jiems pranašauja greitą mirtį. Gana išsamiame interviu leidiniui „Games Beast“ kompanijos „nVidia“ atstovas Philas Eisleris, atsakingas už „nVidia“ debesų technologijų kūrimą ir plėtrą, papasakojo, kodėl žaidėjus užkariaus taip vadinama „žaidimų online transliacijos“ idėja.
Philo Eislerio teigimu, debesų žaidimų platformų populiarumą didina vis plačiau plintantis didelės spartos internetas, taip pat panašių paslaugų tiekėjų mažėjančios išlaidos: serveriai ir kita tinklo įranga po truputį pinga, didėja ir ryšio su abonentais kokybė. Šiandien viena iš pagrindinių problemų, kalbant apie žaidimų debesų tarnybas, išlieka užlaikymai duomenų perdavimo metu, tačiau infrastruktūros plėtra leis šias problemas išspręsti, mano „nVidia“ atstovas.
Su šia mintimi sutinka nemažai ir kitų analitikų, vadindami naujos kartos žaidimų konsoles paskutinėmis savo „rūšies“ atstovėmis. Vis tik iki pramonės perėjimo į „naują lygmenį“ teks dar palaukti, kadangi ši sritis patirs dar nemažai metamorfozių, tačiau kartu reikia pabrėžti, kad dar ne visi pasirengę tokiems pokyčiams. Natūralu, kad ir patys žaidimų konsolių gamintojai neleis žlugti savo verslui, kuris atneša tikrai nemažai pajamų.