Jei esate įmonės savininkas ir manote, kad „Facebook“ fanų puslapiai yra tik vaikų žaidimai, o visą darbą atlieka gražiai pateiktas įmonės internetinis tinklalapis – smarkiai klystate. Naujausia rinkos tyrimų bendrovės „Lab 42“ atlikta apklausa rodo, kad didžioji dalis iš 1000 apklaustų respondentų pirmąjį įspūdį apie kompaniją susidaro pažiūrėję į jų puslapį „Facebook“ tinkle. Jei šis yra neatnaujinamas arba pildomas įmonės veiklos neatitinkančiu turiniu – didelė tikimybė, kad potencialus klientas bus prarastas.
50% apklaustųjų mano, jog kompanijos įvaizdžiui „Facebook“ fanų puslapis yra netgi svarbesnis už interneto tinklalapį. 77 % apklaustųjų taip pat teigė, kad dažniausiai lankosi įmonių fanų puslapiuose vien tam, kad sutaupytų pinigų. Tai reiškia, kad „Facebook“ yra puiki vieta skelbti akcijas savo paslaugoms ir dalinti nuolaidų kuponus.
Štai dar keli įdomūs pastebėjimai po atlikto tyrimo:
- 87 % žmonių „laikina“ jiems patikusių įmonių fanų puslapius.
- 69 % paspaudė „patinka“ „Facebook“ puslapyje vien todėl, kad tai padarė jų draugas.
- 46 % žmonių prisijungia prie įmonės fanų, tačiau niekad iš jos neperka. Kodėl taip yra? Nes didžioji jų dalis norėjo gauti nemokamų dovanų, padėti kažką laimėti draugui arba tiesiog įmonės siūloma produkcija jiems yra ne pagal kišenę (pvz. prabangūs automobiliai).
Trys pagrindinės priežastys, kodėl žmonės išstoja iš fanų gretų: 1) įmonė per dažnai kėlė turinį į naujienų srautą;, 2) pasikeitė vartotojo požiūris į įmonę – ji jam nebepatinka; 3) klientui nepatiko aptarnavimas.
Trys įmonių tipai, kurių fanais žmonės gėdijasi tapti: 1) prekyba suaugusiųjų prekėmis; 2) prekyba preparatais svorio mažinimui; 3) sveikos gyvensenos propagavimas.