Kompanijos „Apple“ noras atsisakyti anksčiau naudotos „Google Maps“ tarnybos ir pasinaudoti savo firmine kartografine tarnyba, integruota į mobilią operacinę sistemą „iOS 6“, sukėlė nemažai kritikos iš „obuolinių“ produktų savininkų pusės. Problemos kilo ne dėl to, jog atsisakyta mylimos „Google“ produkto, tačiau dėl to, jog mylimos „Apple“ sprendimas, iš kurio tikėtasi nepriekaištingo veikimo, veikia su klaidomis: kai kurie miestai tiesiog neegzistuoja arba keičia savo padėtį (Berlynas netgi sugalvojo migruoti į Australiją), autostrados virsta amerikietiškais kalniukais, o kai kuriuos namus tiesiog galima surasti upėse.
„Apple“, aišku, prašo būti supratingiems ir pakentėti, žadėdama sutvarkyti surastas klaidas tarnyboje, kuri tik žengia savo pirmuosius žingsnius. Savo ruožtu, resursas „Business Insider“ bando įtikinti, jog klaidų taisymas vyks greičiau ir paprasčiau, jei prie „Apple“ kartografinės tarnybos dirbs tiek žmonių, kiek jų dirba prie „Google Maps“ – nei daugiau, nei mažiau, o 7100. Šaltinio teigimu, 1100 žmonių dirba „Google Maps“ pilnu etatu, tuo tarpu dar 6000 specialistų yra samdoma. Kompanijos darbuotojai atlieka visą užduočių kompleksą, susijusį su „Google Maps“ gyvybingumu: valdo „Street View“ automobilius, paišo žemėlapius, koreguoja klaidas ir kuria naujus produktus.
Palyginimui, visas korporacijos „Apple“ personalas, įskaitant mažmeninės prekybos taškuose dirbančius asmenis, sudaro apie 13 000 žmonių. Turbūt nereikia ir sakyti, jog kompanija iš Kupertino į sau naują sritį žengė šiek tiek nepasiruošusi bei neapskaičiavusi savo bei naujos kartografinės tarnybos galimybių.