Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pateko į Pasaulio komunikacijų apdovanojimų „World Communication Awards 2012“ finalą. Lietuvos operatorius įvertintas už ilgalaikę klientų aptarnavimo ir rūpinimosi jais programą bei jos rezultatus.
Vienintelė į apdovanojimų finalą patekusi Lietuvos bendrovė klientų aptarnavimo kategorijoje pateikė įgyvendinamą ilgalaikę programą „Mums pasisekė, kad turime reiklius klientus. Jūs leidžiate mums tobulėti“. Tai jau antrasis tarptautinis „Bitės“ vykdomos programos įvertinimas šiemet – pavasarį Lietuvos operatorius pateko į Europos verslo apdovanojimų finalą analogiškoje kategorijoje.
„World Communication Awards“ komisija vertino ir sudėtines „Bitės“ programos dalis – į klientus orientuotus naujų darbuotojų apmokymų metodus, klientų aptarnavimo inovacijas bei pasikeitimus paslaugose: praėjusiais metais „Bitės“ pristatytą aiškią, keturių mokėjimų planų kainodarą, tikslių sąskaitų garantiją, telefonų draudimą bei sutarčių su ilgalaikiais įsipareigojimais atsisakymą.
„Šis pripažinimas malonus, bet visą programą kūrėme ir įgyvendinome tikrai ne dėl apdovanojimo. Pripažinimas dar kartą patvirtina mūsų įsitikinimą, kad „Bitėje“ klientai turi gauti pasaulinio lygio aptarnavimą. Tai tik pasekmė to, ką darome kasdien, matome, kad esame teisingame kelyje bei diktuojame rūpinimosi klientais madas rinkoje“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Pasaulio komunikacijų apdovanojimus kasmet organizuoja tarptautinė telekomunikacijų bendrovių asociacija „The Pacific Telecommunications Council“. Laimėtojus, kurie bus paskelbti lapkričio 13-tą dieną Londone, renka komisija sudaryta iš tarptautinių telekomunikacijų specialistų.