Pasaulyje prasidėjus prekybai išmaniuoju telefonu „iPhone 5“, jo gamintoja „Apple“ sureagavo į kritiką dėl nekokybiškos žemėlapių tarnybos pareikšdama, kad programėlė dar bus tobulinama.
Jau rašėme apie operacinę sistemą „iOS 6“ įsidiegusių vartotojų skundus dėl joje naudojamos „Apple“ žemėlapių tarnybos, kuri pakeitė iki šiol naudotą „Google Maps“.
„Apple“ pareiškė vertinanti klientų pastebėjimus ir žada intensyviai dirbti, kad patobulintų savo žemėlapių programėlę.
Kai kurie apžvalgininkai dar prieš oficialų „iOS 6“ startą buvo pastebėję, kad žemėlapių tarnyba veikia prastai, tačiau vylėsi, kad klaidos bus ištaisytos prieš oficialų išleidimą. Kadangi tai neįvyko, likus kelioms dienoms iki „iPhone 5“ išleidimo didžiosiose pasaulio žiniasklaidos priemonėse pasirodė kritiški straipsniai šia tema.
Visgi prisiekusiems „Apple“ gerbėjams tai nelabai rūpi – penktadienį, prasidėjus prekybai naujuoju telefonu, parduotuves užgriuvo pirkėjai, norintys vieni pirmųjų įsigyti „iPhone 5“.
Penktadienį prekyba šiuo telefonu prasidėjo JAV, Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Australijoje, Japonijoje, Honkonge ir Singapūre. Kai kuriuose miestuose prie „Apple“ parduotuvių nusidriekė didžiulės eilės pirkėjų – Londone jų buvo net 1,3 tūkstančio. Įrenginį įsigijusius žmones, kaip įprasta, sveikino „Apple“ parduotuvių darbuotojai.
Lietuvoje prekyba „iPhone 5“ prasidės rugsėjo 28 dieną.