Duomenų centrų ir informacinių sistemų valdymo lyderė Baltijos šalyse „Baltic Data Center“ didina savo konkurencingumą užsienyje ir Lietuvoje – bendrovė gavo patvirtinimą, kad jos paslaugų valdymo sistema atitinka visus naujausius standarto ISO/IEC 20000 reikalavimus.
Standarto atitikties sertifikatą privalo turėti visos bendrovės, norinčios dalyvauti daugelio užsienio valstybinių institucijų, pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos vyriausybės, paslaugų teikimo konkursuose.
Naujausią paslaugų kokybės standarto versiją ISO/IEC 20000-1:2011 įsidiegiančios bendrovės turi atitikti pusantro karto daugiau reikalavimų nei buvo nurodoma jo 2005 metų versijoje – anksčiau jų buvo 170, o dabar – 256. Tarptautinė kontrolės ir sertifikavimo kompanija „Inspecta Certification“ patvirtino, kad „Baltic Data Center“ teikiamos paslaugos atitinka šiuos reikalavimus.
„Baltic Data Center“ generalinio direktoriaus Aleksandro Samuchovo teigimu, sertifikatas įrodo, jog bendrovė teikia tarptautinio lygio paslaugas, kuria vertę klientams ir yra sutelkusi dėmesį į nuolatinį paslaugų tobulinimą.
„Sertifikuota paslaugų valdymo sistema kontroliuoja procesus nuo kliento poreikių analizės ir paslaugų kūrimo iki efektyvaus jų teikimo, verslo ryšių valdymo, sprendimų priėmimo bei kontrolės. Tai didina įmonės efektyvumą ir konkurencingumą“, – sako A. Samuchovas.
Gavusi šį sertifikatą bendrovė įgis pranašumo dalyvaudama ir Lietuvoje skelbiamuose paslaugų teikimo konkursuose. Šiuo metu sertifikatą ISO 20000 pasaulyje turi 699 paslaugų įmonės.