„iPhone 5“ prezentaciją stebėję žiniasklaidos atstovai ir žiūrovai galėjo įsitikinti, jog savo pasirodymą „Apple“ vadovas Timas Cookas pradėjo nuo „Apple“ pasiekimų išvardijimo ir pasakojimo apie naujos parduotuvės atidarymą Barselonoje (Ispanija).
„Apple“ ekosistemos plėtrai taip pat buvo skirta porą replikų. Pirmiausia, firminėje programėlių parduotuvėje pasiūlymų skaičius viršijo 700 tūkst., iš jų 250 tūkst. adaptuota „iPad“. Kas mėnesį vartotojai parsisiunčia apie 90 % viso programėlių kiekio. Vidutiniškai vartotojas naudojasi virš 100 programėlių; parduotų „iOS“ įrenginių skaičius pasiekė 400 mln. vienetų.
Visus šiuos faktus Timas Cookas panaudojo tam, kad eilinį kartą užsimintų apie „post-PC“ erą, kurioje mes gyvename. „Apple“ planšetinių kompiuterių parduota daugiau, nei konkuruojančių kompiuterių. Jei praeityje „iPad“ užėmė 62 % visos planšetinių kompiuterių rinkos, tai šiemet šis rodiklis šoktelėjo iki 68 %. Įdomu tai, jog 91 % viso planšetinių kompiuterių sukuriamo internetinio duomenų srauto tenka būtent „iPad“. Timas Cookas uždavė gana ironišką klausimą: „Ką gi daro kiti planšetiniai kompiuteriai?“
Kaip atsakymą į klausimą jis pasiūlė kelias konkurentus pašiepiančias versijas, įskaitant „guli ant apatiniame stalo stalčiuje“ arba „saugomi sandėliuose ir parduotuvėse“. Matyti, jog „Apple“ yra pilna ryžto ir įsitikinusi, jog jos planšetiniams kompiuteriams konkurentų kol kas nėra. Belieka tik sužinoti, ar ketina kompanija „Apple“ pristatyti kompaktišką „iPad mini“ dar šiais metais – vakarykščiame renginyje jokių užuominų šia tema nebuvo padaryta.