Nors Europoje nusistovėjusi nuomonė, kad „Amazon“ yra elektroninės prekybos lyderis pasauliniu mastu, tačiau kinai tokius teiginius paneigė paskelbdami, kad jų šalyje veikianti Alibaba.com elektroninė parduotuvė parduoda daugiau nei „Amazon“ ir „Ebay“ kartu sudėjus.
„Iš jų („Amazon“ ir „Ebay“) metinės ataskaitos matome, kad praeitais metais mūsų pasiekti rezultatai buvo labai panašūs. Tačiau mes augame sparčiau nei jie, tad tikimės, kad šiais metais pralenksime juos“, – teigė „Alibaba“ pardavimų strategijos kūrimo vadovas Zengas Mingas.
Nors Zengas ir neatskleidė kokią sumą siekia „Alibaba“ pardavimai 2012 metais, tačiau pažymėjo, kad per ateinančius 5–7 metus kompanijai yra iškeltas tikslas parduoti produkcijos už beveik pusę trilijono JAV dolerių. Palyginimui, „Amazon“ pardavimai per pirmuosius 6 šių metų mėnesius siekė 26 milijardus dolerių.
Tokia „Alibaba“ kompanijos sėkmė liudija, kad Kinijoje elektroninė prekyba išgyvena tikrą aukso amžių. Turėdami apie pusę milijardo interneto vartotojų ir pigias prekes, patrauklias užsieniečiams, kinai drąsiai gali varžytis su kitais pasaulinės elektroninės prekybos lyderiais.