Visi sutinka, kad „Apple“ gamina kelis labai gerus produktus. „iPhone“, „iPad“ ir „MacBook Air“ yra labai sėkmingi gaminiai. Tačiau „Apple“ yra užsikėlusi kokybės kartelę taip aukštai, kad kai kurie jos produktai atrodo nebepriimtini, rašo „BusinessWeek“.
Dėl to „Apple“ derėtų peržiūrėti savo produktų portfelį ir pagalvoti, kuriuos iš tų produktų reiktų pašalinti. „BusinessWeek“ jai siūlo penkis produktus, be kurių įmonė galėtų apsieiti ir sutaupyti daug laiko bei pinigų.
„Safari“
Tai normali interneto naršyklė, tačiau nebūtina. Daugelis jau naudoja „Chrome“, „Firefox“ ir „Internet Explorer“ ir „Safari“ nepavyko užimti didesnės nei 10 proc. dalies.
„Game Center“
Tai tik erzinantis daiktas, kuris pasirodo prieš pradedant žaisti, pavyzdžiui, „Angry Birds“. „Apple“ niekad labai nesisekė su socialiniais tinklais. „iPhone“ ir „iPad“ yra puikūs žaidimų prietaisai, nėra reikalo gadinti šią patirtį.
„Pages“
Tai „Apple“ tekstų rengimo programa, tačiau ji yra trečia žaidėja dviejų žaidėjų žaidime. Dauguma žmonių naudoja „Microsoft Word“ ir „Google Docs“. Niekam daugiau nereikia kitos tekstų rengimo programos.
„Numbers“
„Numbers“ yra „Apple“ „Excel“ programos atitikmuo. Tačiau nesvarbu, kuri iš šių programų yra geresnė, „Excel“ yra standartas. Šios programos nereikalingumą rodo tai, kad paskutinė „Numbers“ (ir „Pages“) versija išėjo 2009 m. – prieš tris metus, o tai yra visa amžinybė programų pasaulyje.
„Mission Control“/ „Launchpad“/ „Dashboard“
„Apple“ vis siūlo šiuos skirtingus darbalaukio vaizdus. Dauguma žmonių juos laiko keistais ekranais, kurie iššoka, kai netyčia nukreipi pelę į ekrano kampą ir tada reikia sukti galvą, kaip grįžti prie savo darbo.