Skirtingai nuo, pavyzdžiui, automobilių gamintojų, kompanija „Amazon“ neleidžia susidaryti tokiai situacijai, kai firminėje parduotuvėje vienu metu šalia puikuojasi kelių skirtingų kartų įrenginiai, kurie turėtų pakeisti vienas kitą. Būtent dėl šios priežasties iš prekybos dingo „Kindle Touch“, o tai buvo vienareikšmiškai įvertinta kaip „Amazon“ planų patvirtinimas: išleisti naujos kartos el. knygų skaityklę rugsėjo pirmos savaitės viduryje.
Planšetinio kompiuterio „Kindle Fire“ atveju į svarstymų procesą įsimaišė pati kompanija, kuri pareiškė, jog „visų laikų ir tautų bestseleris“ (kalbama vis dar apie tą patį „Kindle Fire“) buvo sėkmingai išparduotas. Per devynis mėnesius po anonso įrenginiui pavyko užimti nei daug, nei mažai – 22 % JAV planšetinių kompiuterių rinkos. Kaip visada, „Amazon“ kalba apie milijonus parduotų vienetų, tačiau neįvardina konkretaus tiražo skaičiaus. Apie būsimus planus gamintojas taip pat kalba labai abstrakčiai, žadėdamas vartotojams jaudinančių produktų.
Savo ruožtu, kolegos iš resurso „The Verge“ publikavo 7“ įstrižainės ekraną turinčio planšetinio kompiuterio nuotrauką. Teigiama, jog tai yra antros kartos „Kindle Fire“. Tiesa, kai kurie šaltiniai abejoja fotografijos tikrumu, tačiau autorių entuziazmo tai nė kiek nesumažino.