Šiuo metu žiniasklaidoje pastebimos dviprasmiškos reklamos, kurias pristato dar neseniai aukščiausius etinius reklamos principus deklaravusi telekomunikacijų bendrovė UAB „Omnitel“. Rinkos lyderiu save vadinanti bendrovė akivaizdžiai pamėgdžioja konkuruojančio operatoriaus UAB „Tele2“ reklaminį klipą, kopijuodama beveik visas reklamos detales. „Tele2“ atstovai liko nustebinti, kodėl nuo pat savo veiklos pradžios aukščiausius etikos standartus deklaruojanti „Omnitel“ pakeitė savo poziciją.
„Mums smagu, kad konkurentai pastebi, įvertina mūsų reklamą, o atkartodami mūsų idėjas netgi padeda kelti mūsų reklamos žinomumą. Akivaizdu, kad mūsų reklama yra itin veiksminga, nes realiai atspindi vartotojų nuotaikas“, - sako „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas.
Kita vertus, suprantama, kad prieštaringai vertinamus veiksmus sąlygoja prastėjantys veiklos rezultatai. Per metus „Omnitel“ rinkos dalis pagal aktyvių abonentų skaičių sumažėjo nuo 42,24% 2004 metų III ketvirtį iki 37,49% 2005 metų III ketvirtį (duomenys pagal RRT ataskaitas apie telekomunikacijų sektorių už 2004 ir 2005 metų III ketv.).
Nepaisydama neetiškų konkurentų veiksmų, „Tele2“ tęs sėkmingą reklaminę kampaniją „Sukilimas“ bei toliau kurs nuotaikingas, tačiau, skirtingai nuo konkurentų, originalias reklamas. „Tele2“ supranta, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos gyventojų, savo mobiliojo ryšio operatoriumi pasirinkusių „Tele2“, pirmiausiai tikisi mažų kainų už kokybiškas paslaugas, o ne principingos kovos su konkurentais.
„Lietuvos žmonių pasitikėjimas įpareigoja ir toliau nuosekliai vykdyti mažiausių kainų politiką bei tęsti tai, kas padėjo „Tele2“ tapti populiariausiu operatoriumi. Taip pat ir mūsų konkurentams linkime visokeriopos sėkmės, tačiau pasiektos ne tokiomis neetiškomis priemonėmis,“ - sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.