Kompanijos IDC analitikai jau kiek anksčiau pripažino, jog operacinės sistemos „Windows 8“ laukimas šį ketvirtį ėmė stabdyti kompiuterių pardavimus. Dar daugiau, jų teigimu, netgi pasirodžius „Windows 8“, vartotojams reikės šiek tiek laiko „aklimatizuotis“ prie naujos sistemos, todėl naujoji „Microsoft“ programinė platforma taps populiari ne anksčiau kaip kitų metų viduryje.
Spaudžiamos konkurentų iš Azijos kompanijos HP ir „Dell“ taip pat linkusios dėl rinkos apatijos kaltinti „Windows 8“ laukimą. Korporacijos „Dell“ atstovai finansiniams ketvirčio rezultatams apžvelgti skirtoje konferencijoje pareiškė, jog pasiruošimas „Windows 8“ anonsui verčia prekybos tinklus mažinti kompiuterių atsargas sandėliuose, todėl naujoji platforma pardavimams teigiamą įtaką padarys ne anksčiau kaip kitais metais.
Savo ruožtu, HP vadovė Meg Whitman mano, jog netgi turimos paruoštos produkcijos atsargos ir per didelės lyginant su paklausa, kadangi pirkėjai laukia naujos „Microsoft“ programinės platformos. Kompanija „Hewlett-Packard“ paruošė keletą staigmenų, kuriuose daugiausia dėmesio skirta dizainui. Akivaizdu, jog kalbama apie verslo segmentui skirtus planšetinius kompiuterius bei vartotojų sektoriui skirtus sprendimus. HP atstovų teigimu, verslo sektoriuje planšetinių kompiuterių potencialas dar nėra atskleistas, ir kompanija su tuo aktyviai kovos, pasitelkdama „unikalią intelektualinę nuosavybę“. Kas tai bus, turbūt, pamatysime tik spalio mėnesį, kai oficialiai debiutuos „Windows 8“.