Išmaniųjų telefonų rinkos augimo tempai žymiai viršija analogiškus rodiklius stacionarių ir nešiojamųjų kompiuterių segmente, todėl kai kurie antrosios rinkos gamintojai pradeda žvilgčioti į pirmąją. Išimtimi netapo ir kompanija „Lenovo“, kuri namų rinkoje Kinijoje jau tapo antrų pagal dydį išmaniųjų telefonų tiekėju, nusileidusi tik korėjiečių „Samsung“.
Kompanijos TBR analitikų tvirtinimu, kuriuos cituoja resursas „eWeek“, išmaniųjų telefonų segmentas gali tapti pagrindiniu „Lenovo“ pajamų augimo šaltiniu ne tik Kinijoje, tačiau ir tarptautinėje rinkoje. Per metus išmaniųjų telefonų su kinų kompanijos prekės ženklu išaugo net 44 kartus. Apie 27 % išmaniųjų telefonų, parduotų 2012 m. II ketvirtį, teko kinų vartotojoms, kurie pirmenybę teikia vietos gamintojų produkcijai.
Žinoma, tarptautinėje rinkoje „Lenovo“ produkcija tokiu populiarumu pasigirti negali, tačiau kompanija pasiruošusi dėl didesnės rinkos dalies paaukoti savo verslo pelningumą, o tai, liaudiškai tariant, reiškia viena – pardavinėti išmaniuosius telefonus beveik už savikainą (o galbūt ir pradėti dempinguoti). Filipinuose, pavyzdžiui, kinų kompanija ketina pardavinėti biudžetinius mobiliuosius įrenginius, tuo tarpu aukščiausios klasės sprendimų čia tiekiama minimaliai. Gavusi patirties vietos rinkoje, „Lenovo“ bandys užkariauti rinką visuose kituose pasaulio regionuose. Bent jau tuo įsitikinę TBR analitikai.