Kol kinų kompanija „Lenovo“ nuosekliai artėja prie didžiausio pasaulyje kompiuterių gamintojo titulo, o tradiciniai šios rinkos žaidėjai, tokie kaip HP ir „Dell“, galvoja apie IT paslaugų rinką, bandydami įkvėpimo semtis iš IBM pavyzdžio, taivaniečių gamintojams tam tikram laikotarpiui pavyksta patekti į pirmąsias reitingo vietas.
Kaip teigia resursas „DigiTimes“, remdamasis analitikų kompanija „Gartner“, šių metų II ketvirčio duomenys rodo, jog „Acer“ pavyko tapti didžiausiu pasaulyje nešiojamų kompiuterių gamintoju, kuris užėmė 15,4 % rinkos. Kalbant apie kiekybinius parametrus, kompanijai pavyko parduoti 7,567 mln. vienetų. „Lenovo“ ir HP užima antrą ir trečią vietas su atitinkamai 7,532 mln. ir 7,524 mln. nešiojamų kompiuterių. Tiesa, šių kompanijų rinkos dalis yra vienoda ir sudaro 15,3 %. Ketvirtoje vietoje įsitaisė taivaniečių ASUS (10,7 %), penktoje – amerikiečių „Dell“ (10 %).
Savo ruožtu, IDC analitikai su savo kolegomis iš „Gartner“ nenori sutikti ir teigia, jog „Acer“ nešiojamų kompiuterių rinkoje užima tik trečią vietą (14,5 %), atsilikdama nuo HP (15,7 %) ir „Lenovo“ (15,4 %). Kompanijos „Gartner“ analitikai tvirtina, jog „Acer“ nešiojamų kompiuterių pardavimai per ketvirtį išaugo 1,2 %. Europos rinkoje „Acer“ dalis pasiekė 20 %, jos įvaizdį teigiamai paveikė ir veikla Londono Olimpinėse žaidynėse, kur kompanija tapo pagrindiniu kompiuterinės įrangos tiekėju. Jei atsižvelgtume į visų kompiuterių tipų pardavimus, tai „Acer“ II ketvirtyje liko tik trečioje vietoje, užimdama 11,4 % rinkos.