Per praėjusius metus telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos, palyginti su 2004 metais, išaugo 21 proc. ir siekė 523 mln. litų*. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą) 19 proc. viršijo 2004 metų rezultatą ir buvo 106 mln. litų. Palyginti su 2004 m. ketvirtuoju ketvirčiu, „Bitės“ pajamos 2005 m. paskutinį ketvirtį išaugo 22 proc., pasiekdamos 163,5 mln. litų, o EBITDA išaugo 64 procentais iki 26,7 mln. litų.
„Pernai „Bitė Lietuva“ augo sparčiausiai rinkoje tiek pagal pajamas, tiek pagal klientų skaičių. Tai lėmė sėkmingai įgyvendinti tikslai prioritetinėse klientų aptarnavimo bei paslaugų kokybės srityse. Į antrą veiklos dešimtmetį žengiame užsitikrinę stiprias pozicijas visuose klientų segmentuose bei siekdami tolesnio verslo augimo“, – sakė „Bitės“ grupės generalinis direktorius Maarten van Engeland.
M. van Engeland teigimu, praėjusieji metai išsiskyrė ne tik sparčiais klientų skaičiaus, bet ir naudojimosi paslaugomis augimo tempais, o tai savo ruožtu užtikrino ženklų pajamų augimą. 2005 metais „Bitės“ tinkle buvo išsiųsta net 1,8 mlrd. trumpųjų žinučių (SMS), t.y. 8 kartus daugiau nei 2004 metais. Išsiųstų MMS srautas išaugo daugiau kaip du kartus ir pasiekė 1,5 milijono per metus. Privačių bendrovės klientų pokalbių trukmė išaugo net du kartus, o verslo klientų – 20 proc. palyginti su 2004 metais.
2005 metais „Bitė Lietuva“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius išaugo daugiau kaip 83 proc. – nuo 927 tūkst. iki 1,7 milijono. Iš jų 54 tūkst. naudojosi kitų mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų paslaugomis. Pasak M. van Engeland, „Bitė Lietuva“ buvo vienintelis operatorius šalyje, kuris augo visuose klientų segmentuose: privačių, verslo ir išankstinio mokėjimo paslaugų. „Labas“ tapo populiariausiu išankstinio mokėjimo prekiniu ženklu šalyje – „Labas“ klientų skaičius išaugo dvigubai ir 2005 metų pabaigoje pasiekė 1,2 milijono. Privačių klientų skaičius išaugo 34 proc. ir 2005 metais pasiekė 162 tūkstančius.
Praėjusiais metais „Bitė Lietuva“ išliko lydere ir numerio perkėlimo paslaugų rinkoje – „Bitės“ tinklą iki 2005 m. pabaigos pasirinko net 72 proc. visų šia galimybe pasinaudojusių klientų. Bendrovės tinklu besinaudojančių šalies verslo klientų rinkos dalis metų pabaigoje viršijo 40 procentų. „Sėkmingai pasiekę ambicingų tikslų stambių ir vidutinių verslo bendrovių rinkoje, šiais metais daugiausia dėmesio skirsime smulkiojo verslo rinkos daliai didinti bei esamiems verslo klientams išlaikyti, užtikrindami jiems teikiamų paslaugų kokybę“, – sakė „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila.
Siekdama geriausiai aptarnauti mobiliojo ryšio klientus Baltijos šalyse, „Bitė“ 2005 metais itin daug dėmesio skyrė klientų aptarnavimo kokybei. „Klientų pasitenkinimas bendrovės paslaugomis išliks „Bitės“ veiklos prioritetu ir ateityje“, – sakė M. van Engeland.
Suformavusi 132 prekybos taškų tinklą šalyje, bendrovė daugumą iš jų atnaujino pagal naują klientų aptarnavimo koncepciją. Juose klientai gali patys išbandyti naujausias paslaugas, telefonus ir kitas naujoves. 2005 m. pabaigoje atliktų klientų apklausų duomenimis, „Bitės“ paslaugas gerai ir labai gerai įvertino daugiausiai - net 92 proc. klientų. Be to, metų pabaigoje „Bitė Lietuva“ turėjo daugiausiai klientų, kurie jos paslaugas vertino labai gerai.
„Vienu iš svarbiausių iššūkių bendrovei 2005 metais tapo „Bitės“ plėtra Latvijoje. Laimėję licenciją bei įkūrę dukterinę bendrovę „Bite Latvija“, tapome vieninteliu šalies operatoriumi, išplėtusiu veiklą Baltijos šalyse“, – pabrėžė M. van Engeland. „Per rekordiškai trumpą laiką - nuo birželio iki rugsėjo mėnesio – suformavome tinklą ir šiuo metu privatiems klientams Latvijoje teikiame visą paslaugų spektrą“, – sakė bendrovės vadovas. 2005 metų pabaigoje „Bitės“ tinklu Latvijoje naudojosi net 55 tūkst. klientų, pasirinkusių TOXIC, „BITE Online“ ar „BITE Private“ paslaugas.
Pernai „Bitė“ dar labiau sustiprino savo pozicijas mobiliojo duomenų perdavimo paslaugų srityje. 2005 m. gruodį mobiliuoju duomenų perdavimu GPRS ir EDGE ryšiu naudojosi per 250 tūkst. „Bitės“ klientų. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, trečiojo ketvirčio pabaigoje pagal klientų skaičių „Bitė“ užėmė net 44,5 proc. šalies GPRS/EDGE paslaugų rinkos. Spartų šių paslaugų populiarėjimą lėmė naujovės – „BITĖ biz® mobilusis internetas“ bei patraukli mobiliojo duomenų perdavimo Lietuvoje ir užsienyje kainodara. „Bitė“ pirmoji šalyje pasiūlė galimybę naudotis neribotu mobiliuoju internetu už fiksuotą mokestį. „Bitės“ pajamos iš mobiliojo duomenų perdavimo per metus išaugo 2,5 karto.
Kartu su didžiausiu pasaulyje mobiliojo ryšio operatoriumi „Vodafone“ pernai „Bitė“ pristatė paslaugą „Vodafone World“, siūlančią keturis vieningus pokalbių tarifus daugiau kaip 100-e šalių. Per praėjusius metus „Bitės“ ir „Vodafone“ paslaugomis pasinaudojusių klientų skaičius išaugo 60 procentų, didžiąją jų dalį sudarė verslo klientai. Šiuo metu bendrovė vieningus tarifus siūlo ir mobiliojo duomenų perdavimo srityje – jais galima pasinaudoti net 44 „Vodafone World“ šalyse. Per praėjusius metus duomenų kiekis, kurį perdavė „Bitės“ klientai keliaudami užsienyje ir naudodamiesi „Vodafone“ paslaugomis, išaugo 80 procentų.
Praėjusiais metais „Bitė“ pradėjo ir mobiliosios žiniasklaidos erą šalyje, į mobiliųjų telefonų ekranus perkėlusi LNK ir LTV televizijas, naujienų portalą „Delfi“ bei didžiausius šalies dienraščius. Per metus besinaudojusių šiomis ir kitomis „Bitės plius“ paslaugomis skaičius išaugo trigubai ir metų pabaigoje pasiekė 160 tūkstančių.
Sėkmingai pasiekusi užsibrėžtų tikslų 2005-aisiais, „Bitė“ ir šiemet planuoja žymų pajamų bei EBITDA augimą. „Itin spartaus klientų skaičiaus augimo sieksime Latvijos rinkoje: iki metų pabaigos ketiname užimti 12 proc. šios mobiliojo ryšio rinkos. Be to, ir Lietuvoje, ir Latvijoje, sieksime būti geriausiai klientus aptarnaujančiu operatoriumi“,- sakė M. van Engeland. Jo teigimu, viena iš svarbiausių naujovių Lietuvos rinkoje šiais metais taps 3G paslaugų pradžia. Teikdama klientams aktualias trečiosios kartos paslaugas Lietuvoje ir Latvijoje, „Bitė“ pirmiausia sieks užtikrinti aukštą jų kokybę.
*Į šiuos skaičius neįtrauktos pajamos, gautos iš „Bite Latvija“. Nuo 2005 m. pabaigos „Bitė“ taiko peržiūrėtą apskaitos politiką. 2004 ir 2005 m. pajamos atitinkamai pakoreguotos