Kompanijos „Apple“ ir „Samsung“ teisminio proceso metu ir toliau pateikia vis naujus argumentus, kurie turėtų įrodyti kiekvienos pusės tiesą.
Eiliniame teismo posėdyje kompanija „Samsung“ pateikė tyrimo rezultatus, kurie paneigia informaciją, jog prekybos tinkle „Best Buy“ planšetinį kompiuterį „Galaxy Tab 10.1“ įsigiję vartotojai neva vėliau jį grąžindavo dėl to, jog šis nėra „iPad“ – toks didelis šių įrenginių išorinis panašumas.
Remiantis korėjiečių užsakytu tyrimu, kuris buvo pagrįstas apklausa, atlikta 30-tyje prekybos tinklo parduotuvių Niujorke, Los Andžele ir Floridos valstijoje, 25 atvejai iš 100 planšetinio kompiuterio „Galaxy Tab 10.1“ grąžinimo priežastis buvo aparatinės dalies gedimai, ir tik 9 % atidavusių atgal šią planšetę klientų apkeitė ją į „Apple iPad 2“.
„Galaxy Tab 10.1“ gedimų, dėl kurių buvo grąžinami šie mobilūs įrenginiai, sąraše yra tokios problemos, kaip nesklandumai dirbant su „Wi-Fi“ tinklu, sistemos pakibimai ir sensorinio ekrano defektai. Tyrime nurodoma, jog dalis planšetinių kompiuterių buvo grąžinta dėl „Android“ problemų, o taip pat dėl gamykliškai įdiegtų aplikacijų.