Jeigu visoje Rytų Europoje reklama internete kainuotų tiek pat, vidutinis Lietuvoje vartotojas naršydamas peržiūrėtų beveik 10 kartų mažiau reklamos nei statistinis vartotojas Čekijoje. Pastaroji šalis pirmauja regione pagal vienam interneto vartotojui tenkančias reklamos išlaidas elektroninėje erdvėje.
Tad kol reklamos nemėgstantys interneto vartotojai gali džiaugtis, kad jiems pasisekė labiau nei čekams, reklamos užsakovai gali susiskaičiuoti, kiek daug liko neišnaudotų nišų pateikti informaciją vartotojui. Praėjusiais metais interneto reklama augo sparčiau nei visa rinka – atitinkamai 12 ir 5 procentais, tačiau pagal bendras išlaidas ji teužima 10 proc. visos rinkos.
Pažiūrėjus į aplinkines šalis nesunku nuspėti, kad panaši tendencija išliks: interneto reklamos rinka augs sparčiau nei visa rinka.