Zefyru paprastai vadinamas silpnas vėjas iš vakarų. Kai kam tai yra tiesiog eilinis saldumynas. Tačiau šis apibūdinimas ne visai tinka projektui „Zephyr“, kuris byloja apie kompanijos „VMware“ žengimą į rinką, kurioje „Amazon“, „Microsoft“ ir „Google“ „debesys“ jaučiasi padėties šeimininkais.
„VMware“ prezidentas Paul Maritz neketina nusileisti tokiems grandams, kaip „Google“ ar „Microsoft“
Tai drąsus ir, galbūt, būtinas žingsnis, tačiau „VMware“ partneriai sunerimę dėl būsimų perspektyvų. Jie tikrai nesidžiaugia „VMware“ kaip tiesioginiu konkurentu, jiems nepatinka tai, kad apie projektą jie sužinojo tik iš žiniasklaidos – kompanija jų neinformavo iš anksto. Pati gi „VMware“ pareiškė, jog gandų ir spekuliacijų nekomentuoja. Tačiau ar iš tikrųjų tai yra tik gandai?
Šaltinių teigimu, „VMware“ įsigijo didžiąją dalį erdvės Nevadoje (JAV) esančiame duomenų centre (DC) ir per paskutinius keletą mėnesių visa tai naudojo projekto „Zephyr“ beta versijai įdiegti. Tarnyba, savaime suprantama, dirba su „VMware“ „debesų“ programine įranga, naudoja EMC „Avamar“ duomenų saugojimo sistemą ir CISCO UCS skaičiavimų platformą.
Projektas „Zephyr“ ne itin baugina tuos partnerius, kurie naudoja specializuotus sprendimus. Amerikiečių kompanijos „Green House Data“, teikiančios „vCloud“ tarnybos paslaugas, įkūrėjas ir prezidentas Shawn Mills mano, jog „VMware“ ateis į viešų „debesų“ paslaugų rinką su agresyvia kainų politika, tačiau dėl klientų praradimo jis nesijaudina.
Savo ruožtu, ekspertai įžvelgia aiškias paraleles tarp „VMware“ projekto „Zephyr“ ir produktu „Microsoft Business Productivity Online Services Suite“ (BPOS), kuris dabar yra „Office 365“ dalis. Pastarasis, beje, taip sukėlė tikrai nemažą protestų audrą iš partnerių pusės, dalis iš jų taip ir nesugebėjo prisitaikyti prie naujos rinkos padėties.