Ar nustebtumėte sužinoję, kad daugiau nei 60 procentų programų iš „iOS“ prekyvietės niekada nebuvo parsisiųstos net vieną vienintelį kartą? Tokią išvadą padarė kompanijos „Adeven“ analitikai, nustatę, kad čia egzistuoja vos keli tūkstančiai dažnai siunčiamų programų.
Ši naujiena ko gero liūdniausia smulkiesiems programų kūrėjams, kurie dažnai skaito naujienas apie stambesnių kūrėjų sėkmę. Galima įsivaizduoti, kad sukurti kažką tokio, kaip „Angry Birds“, kūrėjams atnešusį milžinišką pelną, yra paprasta ir lengvai įgyvendinama. Realybė yra tokia, kad be tinkamos reklamos ir didžiulės sėkmės tokie projektai nėra lengvai įgyvendinami.
„Adeven“ analitinis serveris „Apptrace“ renka „iOS“ programėlių informaciją 155 šalyse, palaikančiose „iOS“ prekyvietę. Netrukus ši kompanija imsis ir „Android Google Play“ prekyvietės analizės: ketvirtą šių metų ketvirtį „Adeven“ ims analizuoti, ar „Google Play“ prekyvietėje yra tiek pat „mirusių“ programų, kiek ir „iOS“ prekyvietėje. Na, o mums, be abejo, bus įdomu patiems peržvelgti šią statistiką.