„Microsoft“ paskutiniu metu pristatė daug pokyčių bendrovės rinkodaroje. Nesenai „Hotmail“ pašto tarnybos pavadinimas buvo pakeistas į „Outlook“, na o dabar – atsisakoma „Metro“ pavadinimo.
„Microsoft“ sako viso gero „Metro“ stiliui. Jį dar visai nesenai reklamavo kaip įkvepiantį vartotojo sąsajos dizaino stilių, atsiradusį iš „Swiss Style“ tipografijos ir „Bauhaus“ dizaino. „Metro“ pirmiausiai pasirodė „Windows Phone“ telefonuose, o šių metų rudenį debiutuos „Windows 8“ operacinėje sistemoje. Jei vis dar nesupratote apie ką kalba – kalbama apie įvairių spalvų kvadratus, kurie vartotojui rodo informaciją apie programos būseną taip taupydami jų laiką. Tačiau ne patys kvadratai, o jų visuma yra „Metro“.
Prasidėjus teisiniams ginčui tarp „Microsoft“ ir vienos, kol kas neįvardijamos vokiečių bendrovės, IT gigantas savo darbuotojams išplatino pranešimą, kuriame siūlo susilaikyti nuo žodžio „Metro“ vartojimo. Pranešime teigiama, kad kitas vardas bus pasiūlytas jau artimiausiu metu.
Bet tikriausiai visiškai nesvarbu, kaip bus pervadintas „Metro“. Juk vartotojo sąsaja tikriausiai net neturi turėti vardo. Debiutavus pirmiesiems „Windows 8“ OS vaizdams ir „Windows Phone“ telefonams kažkaip reikėjo įvardinti dizaino pokyčius kuriant vartotojo sąsaja. Šiandien gi, kai visi „Microsoft“ produktai, pradedant „Office“ ir baigiant „Xbox“ žaidimų konsole turi iš esmės tokį patį grafinį apipavidalinimą, tam nereikia pavadinimo. Jis gali ir turi būti naudojamas tik bendrovės viduje.
Viešas vartotojo sąsajos pavadinimas tik klaidina vartotojus. Komentaruose po straipsniais apie „Windows 8“ OS nesunku aptikti tokių klausimų: „Kas yra Metro“?, „Ar man reikia jį pirkti?“ ir „Ar veiks Metro su mano Windows?“ Net ir žiniasklaida kartas nuo karto pasimeta beaiškindama kas yra „Metro“.