Neseniai pasibaigusioje technologijų konferencijoje „Allen & Company“ korporacijos „Google“ direktorių tarybos narys Ericas Schmidtas papasakojo apie didėjantį paieškos giganto kaip „geležies“ gamintojo vaidmenį. Leidinys „New York Times“ praneša, jog E. Schmidtas su pasididžiavimu pademonstravo multimedijos įrenginį „Nexus Q“ ir planšetinį kompiuterį „Nexus 7“, ir tuo pačiu metu pareiškė, jog netgi dabar „Google“ nėra „geležies“ kompanija.
Vis tik tai visai nereiškia, jog „Google“ negalvoja įgyvendinti labiau į aparatinės įrangos gamybą orientuotos strategijos. Ericas Schmidtas specialiai pabrėžė, jog „Google“ įkūrėjai Larry Page'as ir Sergey'us Brinas visuomet norėjo kurti aparatinę įrangą vienokia ar kitokia forma.
Pagrindines pajamas „Google“ gauna iš reklamos, ir jos nauji interesai apčiuopiamos produkcijos pardavimų srityje visai suprantami. Juk toks žingsnis leistų išplėsti vartotojų ratą, kuris taip pat galės matyti „Google“ reklamą. Kaip jau rašėme anksčiau, „Google“ žada pardavinėti planšetinį kompiuterį „Nexus 7“ už savikainą (bent jau versiją su 8 GB duomenų kaupikliu), taigi, pajamas kompanija gaus būtent iš paslaugų ir turinio, kurį naudos planšetinio kompiuterio vartotojai.
Pirmieji „Google“ bandymai „geležies“ pardavimų srityje (kalbama apie išmaniuosius telefonus su prekės ženklu „Nexus“) buvo ne tokie sėkmingi, kaip kompanija tikėjosi. Antra vertus, antras dublis su „Nexus 7“ parodė, kad dabartinis „šūvis“ pataikys į daugiau vartotojų širdžių: visos „Google“ planšetinio kompiuterio atsargos JAV mažmeninės prekybos tinkluose buvo išparduotos per vieną dieną. Tokiu būdu, galima tikėtis, kad korporacija bandys įtvirtinti savo sėkmę „geležies“ pramonėje.