Svarstantieji, kokį išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį įsigyti, nuo šiol gali pasinaudoti nemokama „Omnitel“ specialisto vaizdo konsultacija (angl. video chat) „Omnitel“ interneto svetainėje. „Omnitel“ konsultantų vertinimu, specialisto konsultacijos prireikia apie 70 proc. išmaniuosius įrenginius įsigyjančių klientų.
„Siūlydami plačiausią išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių pasirinkimą, norime savo klientams suteikti tiek palankiausias sąlygas įsigyti išmaniuosius įrenginius, tiek kvalifikuotą ir greitą „Omnitel“ specialisto patarimą, atskleisti klientams išmaniųjų įrenginių galimybes ir parodyti jų veikimo principus“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė. – Taupydami klientų laiką, „Omnitel“ specialistai ne tik pademonstruos jiems įvairius įrenginius, bet ir suteiks konsultacijas apie mokėjimo planus, naujausius pasiūlymus bei patars kitais klausimais.
Vaizdo konsultacijų funkcija papildė prieš metus pristatytą ir palankių įvertinimų sulaukusią pokalbių internetu konsultacijų sistemą „Omni gyvai“, kurios naudotojų skaičius per pirmąjį šių metų pusmetį buvo 60 proc. didesnis nei per paskutinius šešis mėnesius 2011-aisiais.
Šiuo metu vaizdo konsultacijos paslauga teikiama mobiliuosius įrenginius besirenkantiems interesantams – konsultantas padės susipažinti su dominančių telefonų bei planšetinių kompiuterių funkcijomis, ekrane pademonstruos jų veikimą, padės išsirinkti telefoną, atitinkantį kliento poreikius, ir atsakys į kitus kliento klausimus. Konsultacijos metu su „Omnitel“ specialistu bus galima bendrauti balsu, naudojant mikrofoną, arba pateikti klausimus raštu.
Kreipdamiesi visais klausimais, „Omnitel“ klientai, kaip ir iki šiol, galės naudotis ir pokalbių internetu realiuoju laiku paslauga be vaizdo perdavimo funkcijos.
Klientams, norintiems pasinaudoti vaizdo konsultacija, reikia turėti naršyklę, palaikančią „Adobe Flash Player“, internetinę vaizdo kamerą (ji nebūtina, tačiau tuomet konsultantas nematys vartotojo) ir mikrofoną.