Nuo šiol klaipėdiškiams, norintiems atsiskaityti už elektros energiją, sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis ar sutvarkyti kitus reikalus nebeteks lūkuriuoti eilėse ar blaškytis po kabinetus, ieškant kompetentingo specialisto. Vasario 14 dieną 11 val. Klaipėdoje duris atvėrė modernus ir šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras, kuriame Vakarinei Lietuvos daliai elektros energiją skirstanti ir tiekianti akcinė bendrovė „VST“ paslaugas klientams teiks centralizuotai ir profesionaliai.
Bendrovės atstovai tikina siekiantys aukštos klientų aptarnavimo kultūros, todėl milijonines investicijas skiriantys ne tik eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti, bet ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti.
Moderniame ir šiuolaikiškame klientų aptarnavimo centre dirbs savo srities profesionalai, sukaupę ne mažą žinių bagažą ir išmanantys bendravimo meną. Į centrą užsukę gyventojai ar įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, užregistruoti gedimus. Naujiems elektros energijos vartotojams centruose bus išduodamos techninės sąlygos, juos konsultuos specialistai. Tiek įmonių atstovai, tiek ir gyventojai klientų aptarnavimo centrų kasose galės apmokėti sąskaitas už paslaugas. Apmokant sąskaitas centro kasoje, nebus imamas administravimo mokestis. Anot klientų aptarnavimo centrą atidarančios bendrovės atstovų, elektros energijos vartotojams – tai greitesnis, patogesnis ir papildomai nieko nekainuojantis atsiskaitymo už paslaugas būdas.
VST generalinis direktorius D.Nedzinskas (dešinėje) džiaugiasi, kad nuo šiol klientams nebeteks stumdytis eilėse „Dėmesys klientams, sklandi komunikacija ir aptarnavimo kokybė – ypatingai svarbūs kiekviename versle. Galima sakyti, tai verslo sėkmės garantas, - teigia akcinės bendrovės „VST“ generalinis direktorius Darius Nedzinskas. - Tikimės, kad modernaus klientų aptarnavimo centras pateisins klientų lūkesčius. Gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą“.
Esminiu pokyčiu, keliant klientų aptarnavimo kultūrą, VST vadovai vadina tai, kad klientų aptarnavimo centruose paslaugos bus teikiamos centralizuotai. Kitaip tariant, klientams nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje. Siekiant išvengti eilių ir spusčių, atsiskaitant už bendrovės suteiktas paslaugas, centro lankytojus registruos šiuolaikiška elektroninė sistema. Šios sistemos pagalba, klientas nukreipiamas pas reikiamą specialistą, kuris klientui suteikia visapusišką pagalbą.
Centro atidaryme dalyvavo Klaipėdos miesto meras R.Taraškevičius „Į centrą užsukusius klientus turėtų maloniai nustebinti šiuolaikiškai įrengtos centro patalpos ir aukštos kokybės aptarnavimas. Klientus čia dirbantis personalas pasitiks pasitempęs ir pasipuošęs naujomis vienodomis uniformomis. Svarbu, kad kiekvienas, užsukęs į centrą, pasijustų svarbiu klientu. Visi, besikreipiantys į mūsų įmonę, yra verti profesionalaus aptarnavimo ir kokybiškų paslaugų“, - sako akcinės bendrovės „VST“ Klaipėdos miesto skyriaus viršininkas Tomas Jurgutis.
Ateityje planuojame, kad modernūs klientų aptarnavimo centrai duris atvers ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir atokesniuose rajonuose, kur bendrovė teikia savo paslaugas. Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Šiauliuose ir Kaune. Šiais metais bendrovė žada atidaryti modernius klientų aptarnavimo centrus ne tik Klaipėdoje, bet ir Kretingoje, Kaišiadoryse, Pakruojyje.
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją daugiau nei 672 tūkst. klientų Vakarų Lietuvoje. Tiekiamos energijos kokybei bei patikimumui, eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams prižiūrėti skiriamos pagrindinės bendrovės investicijos. 2005 metais į nusidėvėjusius Šiaulių, Kauno, ir Klaipėdos regionų skirstomuosius tinklus bendrovė investavo 130 mln. litų.