Naujausi tyrimai atskleidžia, kad į reklamavimąsi internete Lietuvoje investuojama bemaž 100 proc. daugiau nei manyta iki šiol.
„Vadovaujantis „TNS LT“ duomenimis, pirmojo 2012 metų ketvirčio reklamavimo internete gross investicijos (suma iki nuolaidų) reklamai internete Lietuvoje siekė apie 15,4 mln. litų. Įvertinus rinkoje egzistuojančias nuolaidas, realios reklamavimo apimtys siekia apie puse įvardintos sumos, t. y. 7–8 mln. litų. Svarbu paminėti, kad pastarieji skaičiavimai apima tik lietuviškus tinklapius / portalus“, – teigia Donatas Tamelis, „Media Contacts“ direktorius.
„Media Contacts“ duomenimis, bendrai interneto reklamos rinka sulaukia dvigubai daugiau investicijų nei buvo apskaitoma iki šiol. Įvertinus „TNS LT“ skelbiamą interneto reklamos rinkos dydį ir pridėjus „Media Contacts“ pirmą kartą apskaitytas reklamos investicijas paieškos sistemose, bendra pirmąjį metų ketvirtį interneto reklamai skirta investicijų dalis atskaičius nuolaidas būtų dvigubai didesnė – apie 15 mln. litų“, – teigia D. Tamelis.