Pasikapstę tarp skaičių, kompanijos „Strategy Analytics“ ekspertai aptiko, jog nuo 2007 metų, kai debiutavo pirmos kartos išmanusis telefonas „iPhone“, kompanijai „Apple“ šis mobilusis įrenginys jau uždirbo apie 150 mlrd. JAV dolerių. Per penkerius metus visame pasaulyje buvo parduota maždaug 250 mln. „iPhone“, o tai byloja ne tik apie „Apple“ telefono populiarumą, bet ir apie tai, kokia gi pelninga yra mobiliųjų įrenginių rinka.
„Strategy Analytics“ vykdomasis direktorius Neilas Mawstonas mano, jog „Apple“ ateityje gali susidurti su tam tikromis problemomis. „Eilė mobiliojo ryšio operatorių sunerimę dėl to kiekio subsidijų, kurias jie išleidžia „iPhone“, tuo tuo tarpu „Samsung“ plečia savo „Galaxy“ liniją, sudarydama „Apple“ vis didesnę konkurenciją“, – mano jis.
Priminsime, jog „Apple“ ir „Samsung“ užima maždaug 55 % mobilių telefonų rinkos, tuo tarpu pastarojo dueto gaunamas rinkos pelnas sudaro net 90 %. Be to, šių metų I ketvirčio ataskaitos rodo, jog „Samsung“ gavo 8 mlrd. JAV dolerių pajamų daugiau, nei „Apple“ (43 mlrd. JAV dolerių prieš 35 mlrd.). Taip pat buvusios ataskaitos parodė, jog nemažą pelno dalį sudaro premijos, kurias „Apple“ gauna iš parduotuvių ir mobiliojo ryšio operatorių, kurie užsiima „iPhone“ pardavimais. Tokie „Apple“ partnerių veiksmai sąlygoti vilties, jog minėtas išmanusis telefonas suteiks pranašumą prieš konkurentus ir leis išlaikyti klientus.