„Samsung Electronics“ yra pirmoji technologijų įmonė, kuri savo klientams Lietuvoje sukūrė naują techninės pagalbos paskyrą socialiniuose tinkluose. Kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ naudotojas internetu turi galimybę greitai ir patogiai gauti patyrusių ekspertų atsakymus į dominančius klausimus apie „Samsung“ produktus.
„Samsung“ pagalbos paskyra pasiekiama „Samsung Lietuva“ oficialaus „Facebook“ puslapio skiltyje „Palaikymo forumas“. Kiekvienai produktų grupei – mobiliesiems įrenginiams, TV, garso, vaizdo, fotoaparatūrai, kompiuterinei ir buitinei technikai – sukurtos atskiros skiltys. „Facebook“ paskyros vartotojai gali užduoti dominantį klausimą „Samsung“ technologijų ekspertams, susipažinti su kitų „Facebook“ vartotojų anksčiau pateiktais klausimais ir gautais atsakymais, diskutuoti ir dalintis savo patirtimi.
Paskyros informacinėje skiltyje vartotojai gali gauti ir naudingos informacijos apie naujausių „Samsung“ produktų sistemų atnaujinimus, ji taip pat bus reguliariai papildoma įvairiais patarimais, pavyzdžiui, kaip naudotis naujausių technologijų teikiamais pranašumais.
Naujoji paslauga „Samsung“ klientams Lietuvoje prieinama „Facebook“ interneto svetainėje. Panašios paskyros parengtos ir „Samsung“ klientams Latvijoje ir Estijoje.