Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybė yra viena iš aukščiausių šalies telekomunikacijų rinkoje. Tokius rezultatus pateikė rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup“, apibendrinusi 2005 metais atliktus klientų aptarnavimo kokybės tyrimus.
„TNS Gallup“ duomenimis, „Bitės“ klientų aptarnavimo kokybė dešimties balų sistemoje įvertinta 8,7 balų. Tai – net 0,6 balo daugiau už bendrą šalies telekomunikacijų srities bendrovių vertinimą, taip pat – 0,4 balo daugiau už bendrą klientų aptarnavimo vidurkį.
„Siekiame būti bendrove, geriausiai aptarnaujančia mobiliojo ryšio klientus Baltijos šalyse, todėl šie rezultatai, aukštai įvertinantys mūsų salonų konsultantų darbą ir pastangas, mums itin svarbūs. Esame pasirengę dar labiau pateisinti klientų lūkesčius ir ateityje“, – sakė „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Žilvinas Kučinskas.
Tyrimo metu „Bitės“ klientų aptarnavimas dešimties balų sistemoje buvo vertinamas pagal šešis kriterijus: aptarnavimo operatyvumą (9 balai), profesines žinias (8,9 balo), bendravimo įgūdžius (8,8 balo), klientų poreikių išsiaiškinimą (8,6 balo), pardavimo įgūdžius (8,4 balo) ir bendrą pasitenkinimą aptarnavimu (8,3 balo). Visose šiose srityse „Bitės“ klientų aptarnavimas buvo įvertintas aukščiau už bendrą vidurkį.
„Įtakos šiems rezultatams turėjo pernai „Bitės“ pasiūlytos naujovės klientų aptarnavimo srityje. Pagal naują koncepciją visoje Lietuvoje atnaujiname salonus, pirmieji rinkoje klientams pradėjome teikti individualius pasiūlymus. Malonu, kad vis daugiau klientų įvertina šiuos pokyčius bei jiems siūlomas naujas galimybes“, - sakė Ž.Kučinskas.
2005 m. spalio mėnesio duomenimis, „Bitės“ paslaugomis naudojosi 1,42 mln. klientų – jų skaičius nuo metų pradžios išaugo daugiau kaip 53 procentais.
„Lyginant klientų aptarnavimo kokybės rezultatus skirtingose srityse, telekomunikacijų sektorius užima šeštą vietą po finansų, farmacijos, mažmeninės prekybos ir kitų. Vertinant „Bitės“ rezultatus, bendrovė patenka į trečdalį klientus geriausiai aptarnaujančių bendrovių,- sakė „TNS Gallup“ Žmogiškųjų resursų tyrimų skyriaus projektų vadovė Lina Paukštytė.
2005 metais atliktas „TNS Gallup“ tyrimas buvo pagrįstas taip vadinamo „slaptojo pirkėjo“ vertinimais, kai klientais apsimetę vertintojai, bandydavo pasinaudoti tyrime dalyvaujančių įmonių paslaugomis.