„RYP Marketing“ atstovas Adamas Thompsonas nusprendė išsiaiškinti, kaip „Google“ finansinę situaciją galėjo įtakoti neseniai įvykęs dešimties minučių „kataklizmas“, kai paieškos giganto serveriai dėl nežinomos priežasties visiškai atsisakė atsakinėti į bet kokias užklausas.
Adamas Thompsonas tvirtina, jog jo pateikiami duomenys yra preliminarūs, tačiau bet kokiu atveju, jie gali sulaukti nemažai susidomėjimo (ir, matyt, tikrai sulaukė). Taigi analitiko teigimu, kad būtų galima išsiaiškinti problemos mastą, reikia tolygiai padalinti korporacijos gautas pajamas, atsižvelgiant ne į laiką arba datą, o tik į tuos žmones, kurie po bandymo gauti prieigą prie „Google“ tarnybų dar kartą bandė per trumpą laiko tarpą vėl pasinaudoti paieškos giganto paslaugomis.
Taigi, 2011 m. kompanijos „Google“ pajamos buvo 38 mlrd. JAV dolerių. Šis skaičius buvo padalintas iš 525600 (būtent tiek minučių yra metuose). Toks skaičiavimo metodas parodė, jog per minutę „Google“ uždirba maždaug 72 380 JAV dolerių. Tokiu būdu, kompanijos netektis vos per dešimt minučių buvo visi 723 800 JAV dolerių. Aišku, šie duomenys yra tik preliminarūs, tačiau leidžia suprasti, kodėl paieškos gigantas itin daug dėmesio skiria savo tarnybų stabiliai veiklai.