Kompanijos HTC generalinis direktorius Peteris Chou pareiškė, jog jo kompanija ir toliau laikysis pasirinktos strategijos, o tai reiškia, jog bus išleidžiami tik vidutiniam ir aukščiausiam kainų segmentui skirti išmanieji telefonai.
P. Chou teigimu, nežiūrint į vis didėjantį spaudimą iš tokių gigantų, kaip „Apple“ ir „Samsung“ pusės, išsivysčiusiose rinkose, kompanija HTC biudžetinių mobilių įrenginių gaminti neketina. „Nenorime gadinti savo prekės ženklo įvaizdžio. Mes ir toliau ketiname naudoti geriausias medžiagas, kurdami savo produktus. Daugeliui vartotojų tai yra labai svarbu“, – pareiškė Peteris Chou.
Tuo pačiu metu HTC vadovas pažymėjo, jog ketina siekti didesnių pardavimų besivystančiose šalyse. Jo skaičiavimais, tiekimas į Kiniją šiais metais gali išaugti net tris kartus, lyginant su 2011 metais. Be to, tikimasi paklausos padidėjimo ir Indijoje. Iš esmės, HTC vadovas pavadino šią kompanijos strategiją „sėkminga“.
Priminsime, jog analitikų kompanijos IDC skaičiavimais, per 2012 metų pirmus tris mėnesius pasaulyje buvo parduota apie 144,9 mln. išmaniųjų telefonų, o tai yra 42,5 % daugiau, nei lyginant su tuo pačiu 2011 metų laikotarpiu. Kompanija HTC, savo ruožtu, su 6,9 mln. parduotų išmaniųjų telefonų ir 4,8 % pasaulinės rinkos dalimi užima penktą vietą tarp didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų.