Kompanijos „Crytek“ padalinio Kijeve (Ukraina) kuriamas ir daugeliui žaidėjų skirtas projektas „Warface“ yra pirmasis kompanijos bandymas sudalyvauti „free-2-play“ tipo žaidimų rinkoje. Tačiau visa tai įvyks tik tuomet, kai „Crytek“ baigs įgyvendinti savo įsipareigojimus dabartiniams leidėjams (turima omenyje tokius tradicinius produktus, kaip „Crysis 3“, „Homefront 2“ ir „Ryse“). Vėliau kompanija visiškai susikoncentruos ties savo nuosavais F2P žaidimais su mikrotranzakcijomis naujoje žaidimams skirtoje socialinėje platformoje GFACE.
„Kadangi kuriame žaidimus konsolėms, labai gerai suprantame, jog ateitis – tai „online“ projektai bei platinimo sistema „free-to-play“, – teigė „Crytek“ vadovas Cevatas Yerlis, duodamas interviu resursui „VideoGamer“. – Šiuo metu esame tarpinėje mūsų kompanijai stadijoje, visiškai pasitraukiame iš dėžutėse platinamų žaidimų rinkos į laikysimės principo „free-to-play“.“
„Ir ką gi tai reiškia? Visi mūsų nauji žaidimai, prie kurių dabar dirbame, kartu su naujais projektais, naujomis platformomis ir naujomis technologijomis – visa tai kuriama „online“ aplinkai ir laikantis F2P principo su aukščiausiu kokybės lygiu“, – pridūrė jis. Tęsdamas savo mintį, C. Yerlis teigė, jog būsimi „Crytek“ žaidimai išsiskirs iš masės esamų nemokamų projektų. Visi būsimi žaidimai turės atitikti aukščiausius kokybės kūrimo standartus su atitinkamu biudžetu.
„Gerai matome „Warface“ atvejį, tad galime konstatuoti, jog mūsų strategija – aukščiausios kokybės žaidimai, kurie prilygsta konsolėms, – pažymėjo jis. – Tai reiškia, jog biudžetas bus 10–30 mln. JAV dolerių diapazone – čia nebus jokių kompromisų, tačiau kopijos kaina – 0 dolerių. Manau, jog tai bus nauja žaidimų karta, kuri turėtų pakeisti esamą padėtį, kuri bus daug draugiškesnė vartotojui.“
Iš esmės, „Crytek“ vadovas sutiko su tuo požiūriu, jog žaidimai perspektyvoje turėtų tapti paslaugomis, o ne atskirais produktais, kaip praeityje, tačiau jis aiškiai išreiškė neigiamą požiūrį į „Premium“ modelį, kurį pradeda naudoti tokios kompanijos, kaip „Electronic Arts“ arba „Activision“: „Jei pažiūrėtume į tai, kas vyksta tradicinių žaidimų rinkoje, su visa ta parsisiunčiama medžiaga (Downloadable content, DLC), „Premium“ tarnybomis ir taip toliau, tai kalbėtume apie tai, jog iš žaidėjų tiesiog siurbiama iki pat mirties“.